Zie een heel vaag streepje, bij mij waren de testen ook duidelijker in het echie dan op een foto.. Succes meid!!
Zeker spannend..... en was niet mn bedoeling om zo ver voor nod te testen.... zat in mn hoofd dat mn ei wellicht op cd 10 al geweest was....
meiden... als we over deze onderwerp hebben.... even korte uitleg..... eind okt mk gehad met 9 weken... en volgende cyclus was 31 ipv 28 dagen.. de afgelopen cyclus was zomaar 24 dagen(erg vroeg) Nu had ik die avond een zw-test gedaan maar wrd toen ongesteld.. dus nooit meer na me test gekeken!! Nu kwam ik vanmorgen in mijn kast en zag een die kv tes en tweede streep... heb hem weggegooit maar d8 ik ga nog een zw-test doen... hhet resultaat te zien op de volgende foto.... Bovenste is van kv en middelste nieuwe test (streepje kwam meteen) en onderse is trouwens een ovu test..... lekker vaaaaaaaaaaaag dus ik plaats hhem hier EN NEE... BEN NATUUUURLIJK NIET ZWANGER
hey... Begrijp ik nu dat je vals positief getest hebt... wellicht toch nog door je mk.... in de bijsluiter van mijn test vanochtend stond dat de test vals positief kon zijn, als je een mk had gehad de laatste 8 weken.... dus eind oktober...... is toch zowat 8 weken... (?)
nee hheb EN na me mk 2x bloed geprikt.. en getest.. en na 5dagen was me testjs SPIERWIT!!! en me bloeduitslag niets meer
hahahaha... nou gefeliciteerd want je valt onder de categorie vage testen..... Heb je misschien niet een hele vroege eisprong gehad...?? Na mijn mk.. was mn ei juist heel vroeg...... en daaruit is dochter geboren.... dacht dat ik nog helemaal niet zwanger kon zijn... maar moest zo kotsen, dat ik dacht... ik test maar... en gelijk knallende strepen...
ik denk het niet hoor...... hheb vandaag weer positieve ovu test.. dus ik ben echt hier goed... want deze testen zijn echt HEEEEEEEEEEEL vaag haha nee ben niet zwanger...
wow babs dan lijkt het erop dat het raak is meis! mooie duidelijke streep hoor hoefde echt niet te turen dat wordt een spetterend 2010!
hmmm je bent wel echt duidelijk ongi geweest??? geen innestelingsbloeding...??? of pseudo-menstruatie..... misschien bloedtest vragen???
tja als ik jou was zou ik de HA maar even bellen.... lijkt erop dat het HCG toch uit je lichaam was en nu weer volop aanwezig is
haha denk dat het kwartje nog even moet vallen... kan me voorstellen dat je vol ongeloof zo'n test in je handen houdt! maar denk dat het een mooi 2010 voor haar wordt