foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Ik ben vandaag begonnen met ovu-testen op dag 12 van een gemiddelde cyclus van 29/30 dagen. Mijn eerste test is negatief, maar het teststreepje is iig goed zichtbaar. Heb er dus goede hoop op dat morgen het streepje iets duidelijker is. Denken jullie dat dit reeele hoop is?

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Denk het wel hoor lvp! Als het goed is wordt ie telkens iets donkerder. Ik heb trouwens op dag 13 geklust (voor jou dus morgen) en toen had ik nog geen superdonkere streep....

Over mogen: het is maar een tip! hihi ;)

3. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Dank je Doosje77 voor je reactie! Morgen gaan we klussen! ;) Thnx voor de tip hihi Ik zie dat het bij jou heeft gewerkt ;) Gefeliciteerd!

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
  5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    n.b. wel even een berichtje sturen als het gewerkt heeft he hihi ;)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hihi, dit is wel voor IUI inderdaad, maar ik blijf ook liggen hoor ;). Vindt het sowieso heerlijk even na te knuffeln met manlief :).

7. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Babsieeeeee, Hoe is het ermee ? Wat lees ik weer voor een rare verhalen allemaal ? Ga duimen dat je stiekem toch hartstikke zwanger bent :) .
    Jeetje hoelang zitten wij inmiddels al op deze site ? haha
    Ik was er een tijdje tussen uit ...maar ben inmiddels weer redelijk actief hoor......En wat denk je.....ben na meer dan 2 jaar eindelijk zwanger (zie fotoalbum) . Donderdag mijn 1e echo. Hoop dat alles goed is . Dan kan ik eindelijk echt genieten.

8. babs81

babs81 Niet meer actief

hey ja had je al een krabbel getuurd... zooo geweldig voor jou.... ik duim hoop bid dat het goed zit zeg!!! GRRRRR wel een klote dag voor je donderdag .... maaar zal wel goed zijn.. je bent nu og 6 weken toch?? meid..... top hoor:S ondertussen 2 bevallen van "ons" groepje leonie ook zwanger nu 9 weken ofzo... alleen ik en misdior nog niet;)Nee ben echt niet zw. voel me ei volgens mij

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaiii

had gister al een foto geplaatst hier, vanmorgen weer een test gedaan, en streepje is al ietsje duidelijker! volgens mij kan ik nu wel zeggen dat ik zwanger ben toch? :D:D

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat kun je wel zeggen muis26

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik breek even in!

SWIRL YOEHOE!!! Goed meid gefeliciteerd. Oh wat mooi. en donderdag je echo? Probeer dan niet zo emo te zijn als ik, want anders mis je de helft haha. Waarschijnlijk kan je dan een hartje zien en horen! En dat is zo bijzonder. Toen ik dat hartje hoorde, begon ik zo te huilen dat ik verder nog weinig meekreeg.
    Dan word jij ook een augustus mama toch? Kom je je bij ons aanmelden? Na de echo bleek ik 30 juli uitgerekent te zijn, maar ja kans is natuurlijk groot dat het augustus toch wordt dus blijf daar maar mee schrijven.
    Nu alleen Babs en missdior nog en dan ben ik helemaal gelukkig!

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Leonizzie : Ik denk indd dat ik ook heel emo ga reageren :D... Maar ga proberen me in te houden. Als alles goed is dan zit ik geloof ik ook in Aug of sep . Wanneer donderdag op de echo te zien is dat alles goed is....sluit ik me ook bij jullie aan !
    Indd, nu babs en missdior nog !! Gun het hun zooooo

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ babs : Geloof dat ik zo ongeveer nu op 6 weken zit ja .
    Maaruh , wie zijn er inmiddels bevallen dan ? Ennuh ...zit missdior ook nog steeds hier ergens ?

Ga je trouwens nog een testje er tegenaan gooien vandaag :) ?

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    @muis26: dat kun je zeker wel zeggen! Dat is echt een streep en geen vage meer. Dus ik ga je lekker feliciteren meis! Geniet ervan!

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ muis : indd je bent hartstikke zwanger !! Proficiat !

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Muis: inderdaad, die is hartstikke duidelijk, nu lekker genieten en gefeliciteerd!!!

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb ff een offtopic vraag : weet iemand waar je leuke boekjes kan bestellen ....een soort van dagboek voor zwangerevrouwen ?
    Ik wil eigenlijk gaan proberen om maandelijks in een boekje te gaan schrijven met daarin de echo's en dergelijke...lijkt me wel leuk voor het kind later . Heb gegoogled maar kan niet echt iets vinden .

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Er zijn echt zat van die boeken verkrijgbaar.. Zou eens op bol.com kijken en dan onder zwangerschapsboeken.. Ik ga straks langs de Prenatal, heb ze daar ook een paar maanden geleden zien liggen..

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Gewoon bij de primera/boekhandel hebben ze genoeg van die boeken! Diverse soorten en maten ;)

20. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja , ik vind zojuist ook iets via deze site ....de plankalender....Die lijkt me ook wel leuk :) .
    Ga nu ook ff kijken op bol.com

Deel Deze Pagina