het 9 maanden dagboek, daar moet je elke week wat schrijven, je gewich invullen en de data van die week. en zijn bladzijdes die je kan gebruiken voor notities en pagina's per maand erg leuk!!!!
Heb net (te vroeg getest) met een xtra sensitive van sensitest getest en helaas maar 1 streepje....heb de hoop opgegeven. Wacht nu rustig ongi op zondag af....
je hebt wel erg vroeg getest. ( kom ik aan met me 4 dagen voor nod) maar ik heb vorige maand voor ik mijn mk kreeg ook met extra sensitive getest en die was hardstikke negatief... !! terwijl ik toch echt zwanger was. toen teste ik pas positief met 7 dagen overtijd.
ik heb net (ja, ik weet t, heel dom) ook een testje gewaagd en natuurlijk negatief...... kan natuurlijk te vroeg zijn geweest, maar blijft balen.
zat net je verhalen te lezen op nod rond oud en nieuw... dat je eigenlijk wilde wachten... doe het dan iig met ochtendurine... zit ook te dubben om morgen misschien toch een testje te doen of niet... (na die van van de week)
nony, ik had ook 3 dagen voor mn NOD SPIERRRRRRRRRRRwitte test, echt zelfs met een bouwlamp geen miniscuul streepje te vinden... (en ik ben errruugg goed in het opsporen van streepjes hihi) en 2 dagen voor NOD TADÁÁÁÁÁÁ ineens WEL een streepje, dat was gister, en vandaag, streepje erg zichtbaar!! dus dont give up we gaan voor je duimendraaien!!! liefs Muis
muis26 gefeliciteerd ... wee een gelukige... @swirl.. nee zal morgen nog wel eens kijken!! ik geloof echt niets..... maar wie weet.. ben bijna geheel gestopt met roken.. dus maakt alles een stuk makkelijker straks vol te houden!!! @vroege testers.... Ik weet gewon 100% zeker dat als ikdgn voor nod nega test er niets is... bij mij groeit de hcg erg snel.. Bij de oudste weet ik niet..maar bj de jongste 6dagen voor die tijd met apothekers test!!! De één test mooi vroeg (is bevoorrecht) en de ander test helaas erg laat positief!!! Maar je kan beter later pos testen..... duurd die eerste weken niet zo lang!!!! GRRR en ie40 weken duren al ZOOOOOOOOOOOO lang
haha, seth.....tja, weet ook wel dat ik beter met ochtendurine kan testen, maar hield het gewoon niet meer, soms is geduld gewoon op......8) ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word....
Ik ben blij dat ik niet de enige miss ongeduld ben hier! hihi. Ik heb gister een extra gevoelige van predictor gebruikt. deze zegt alleen in de bijsluiter wel dat als hij negatief is er géén hcg in je urine zit ;-( Ik wilde eigenlijk de kruidvat 2voor 5 halen, maar die hadden ze niet meer. Toen maar een gewone van de kruidvat gehaald. Deze wilde ik eigenlijk gebruiken om over een paar dagen te gebruiken maar helaas kon ik me vanmorgen niet beheersen. Er verschijnt geen streepje, maar wel een aantal blauwe stippen (op de plaatst waar de streep hoort te staan). Iemand dit wel eens eerder meegemaakt? Groetjes vriesje
Ik heb vanmiddag de kruidvat 2 voor 5 gehaald. Hier staat in de bijsluiter dat het echt een streepje moet zijn (hoe licht dan ook). Een verkleurde achtergrond of stipjes behoren niet tot een positief resultaat..... Sorry! Proberen nu nog ff te wachten en over een paar dagen nog eens testen. Wie weet wat er dan uitkomt!! Succes
Nu heb ik zelf ook weer ff een vraag: Op blz. 1099 kun je mijn test van 26 dec. jl. zien. Hierop zie je heeeeel vaag een 2e streepje. Deze is binnen een uur weer verdwenen en de dag erna testte ik spierwit/negatief! Nu kan het een indrogingsstreepje zijn geweest? Maar die komen toch vaak na een witte test en blijven dan staan??? Hoe is dit 2e streepje dan zichtbaar geworden? Wat is het? Iemand hier ervaring mee? Het was, volgens de gemiddelde NOD, 5 dagen te vroeg. Ik ga donderdag weer testen, want ben nu nog niet ongi. Maar ik ben zo benieuwd waar dat vage streepje dan vandaan kwam.....
@ Vriesje, ik zou NEVER NOOIT MEER DE VROEGE PREDICTOR GEBRUIKEN! Ik teste daar alleen maar positief mee ne met alle andere testen negatief. Toen heb ik manlief erop laten plassen en wat denk je? MIJN MAN IS ZWANGER (ja ze buikje groeit al) nee nooit meer predictor voor mij. Niet te vergeten dat hier hele topics zijn op het forum over vrouwen die allemaal vals positief testen met Predictor! AUB haal de KV 2 voor 5 euro en wees daarna blij, Me bericht is niet rot bedoeld, maar de klap voor mij was al heel hard (zit in de MMM). Dit is de test: