wauw pooh! Kan ik die ergens reserveren dat die over een week of 2 ook bij mij in de badkamer ligt zo?
Bedankt voor het kijken, Loes! Heb gisteren nog een test gedaan en het was weer positief. Ik moet het nu dus maar echt gaan geloven! xx
Hoi allemaal Ik heb vandaag een test gedaan. Willen jullie eens kijken en jullie oordeel geven? Ik zie nl wel 2 streepjes staan een streep is lichter. Ik twijfel. Ik ga denk ik morgenochtend nog een test doen, want deze test heb ik met middagurine gedaan. Alvast bedankt. Liefs
volgens mij ben je gewoon zwanger meis, klinkt misschien ongelooflijk maar je hebt een duidelijke streep
neem een foto van je test en zet hem hier , dan kunnen we je zeggen of je pos be of nie, maar streep is streep!
Volgens mij kunnen we je feliciteren hoor! Gooi er morgenochtend nog een testje tegenaan, maar denk dat dat niet nodig is! knuffel
ik zie ook een 2de streep hoor Dus gefeliciteerd! Als je nog twijfeld neem dan een digitale test, die kan niet duidelijker!
Hoi ikke1981 Ik heb er net een van de kruidvat gekocht en heb er ook een van clear blue. Dus die ga ik morgen gebruiken. Alvast bedankt voor het kijken allemaal! Liefs
Hoi meiden Vanmorgen weer getest met ochtendurine. Maar helaas gaf hij negatief aan. Snap er niks van! Maar orgen moet ik naar de gynaecoloog voor nacontrole van de curretage, ga ik vragen hoe dat kan en vraag of ze evt een echo wilt maken. Baal als een stekker! Liefs
Als ik zondag nog niet ongesteld ben geweest ga ik nog een keer testen. Ik houd jullie op de hoogte meiden! Duimen jullie voor mij? Liefs
Dankje Noa. Hopelijk is het wel raak, want ik heb wel zwangerschapsverschijnselen, zoals pijnlijke borsten enz. We blijven positief en gaan er niet met de pakken bijzitten. Liefs
Ik heb helemaal nergens last van. Alleen een opgeblazen buik. Zal wel gewoon ongi worden. Bij nader inzien heb ik sowieso niet zo heel veel "gevoel" in m'n borsten.
Dankje verzorgingsmiep. Ik laat het wel op me afkomen. Het is tenslotte pas de eerste ronde. Heb dus niet de ilusie dat ik nu al zwanger ben.