aamm misschien kan je een een link opsturen? Als het goed is kan je ook wel attachments bij een bericht plaatsen (misschien het plaatje dan eerst op je bureaublad zetten). Hee Noukje: ik zie een streepje hoor!! Ik durf toch voorzichtig al gefeliciteerd te zeggen
doosje, dat laatste heb ik geprobeerd maar, dat lukt me niet Ik heb hem nergens op internet staan? kan ik dan een link plaatsen?
nou ja het is dus zo een test als noukje, maar 2 heele duidelijke strepen. Ik heb de test nog van ruim een jaar terug (zonder gebruiks aanwijzing) in de kast liggen. Ik durf er daarom niet op te vertrouwen. Ik ga zo een andere test halen voor de zekerheid....
@noukje, ik zie een streepje hoor! Gefeliciteerd! @aamm, fotos kan je uploaden op Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket
@Kwebbelsnoes: gefeliciteerd. @Aamm: als de test nog houdbaar was; is 2 strepen gewoon hartstikke zwanger. Alvast dan een voorzichtig gefeliciteerd! @Noukje: ik zie op de vergroting van de foto een heeel licht 2e streepje, dus ik zou ook alvast voorzichtig zeggen; gefeliciteerd. Over 2 dagen is ie vast een stuk duidelijker!
spannend dames! klinkt goed en ziet er ook goed uit! noukje, ik zie duidelijk een goed streepje. die is over twee dagen vast veel duidelijker!!
hoi dames voor degene die positief getest hebben. jippie !!! gefeliciteerd ik heb reeds 6 dgn voor nod positief getest, maar vandaag 1 dag na nod toch nog voor de zekerheid. zie mijn fotoalbum. nu op naar de eerste echo , woensdag bellen naar gynacoloog spinnekop op speciaal verzoek van mijn nichtje cherryayden een foto van de test van vandaag
spinnekop! lijkt op mijn test vandaag... heb nog een test gedaan, hihi heb er al 6 versleten, maar had vannacht gedroomd dat er geen streepje meer stond dus werd heel naar wakker, naar kruidvat geraced smiddags en test gekocht.. hier het resultaat
kruitvat test maar heb het wel 1 min naar of lees tijd gezien want kreeg een telefoontje.is hij dan ongeldig?