Verzorgingsmiep, heb je nu ook al die van cleur blue gedaan? En welke is dat dan, die met zwanger, niet zwanger?
Hoi Maranka Die van zwanger is van romed. En die van niet zwanger is een van de kruidvat en een va romed, eerst gaf die niet zwanger aan en even later wel. Maar nu las ik in deze dat de testen van romed niet betrouwbaar zijn. Dus ik weet het nu ff niet meer. Morgen maar eens aan de gynaecolog vragen hoe dit allemaal kan.
Ja ik heb ook vaak gehoord dat de romed testen niet betrouwbaar zijn. Bij romed moet de teststreep echt net zo duidelijk zo niet duidelijker zijn dan de controlestreep heb ik begrepen. Ben toch bang dat je van de negatieve kruitvattest moet uitgaan maar ik wil je hoop daarmee niet ontnemen. Ik ga voor je duimen meid!
mijn testen staan in album...ze zijn met tel genomen dus wel wazig...maar wel een kruis te zien dacht ik zo!
Hoi funnyme Welke test denk jij dan van romed? Ik heb de pregnancy test casette. Er staat ook niet duidelijk om welke test het gaat dat niet betrouwbaar is van romed. Wie weet dit? Ik ben zo onzeker. Maranka: Ik ga ook uit van de negatieve kruidvat test. Dan kan het alleen maar meevallen. Liefs
Hoi Mili Gefeliciteerd meid! geniet ervan. Ik hoop ook gauw een foto te kunnen plaatsen met een positieve test! Liefs
juist 1 test gedaan, was posi maar echt een héééél licht streepje amper te zien, dus heb m'n twjfels... als m'n duiveltjes er over een week nog niet door zijn gekomen, doe ik nog een testje..., ik vind het zo moeilijk om al blij te zijn omdat het tog nog zooooo... en lichte streep is ... liefs lobke