Die hebben gewoon wat meer hcg nodig, zit er maar niet te veel over in.. Ik zou als je nog onzeker bent, donderdagochtend nog een kv test er tegen aan gooien, dan zie je dat ie alweer wat donkerder is.. Gefeli meis, hoop dat je straks zekerder bent en ervan kan gaan genieten .
Pak maar een gewone CB (alsof je die op voorraad hebt ) , daar zul je de streep ook op zien, ik denk dat de digi's meer HCG nodig hebben.
babywens, maak je niet druk, de kv test geeft niet voor niks een 2e streepje aan!! hihi! van harte gefeli Januari, ja dat zou ik als ik jou was doen, even naar de ha, en over 2 daagjes nog is testen!! spannend hoor meid, ik duim!
Omdat je misschien pril zwanger bent en de KV detecteert dit wel en de CB (nog) niet. Denk dat het misschien verstandig is om morgen of overmorgen nog eens te testen en dan evt. met CB. Hcg verdubbeld zich elke 2 dagen dus.... Maar voor zover ik zie en denk ben je gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd.
maar babywens....je had een normale ongi??? ben ik wel erg benieuwd naar, want ik voel me zwanger maar ben ook gewoon ongi!!!
1 kv test nog want die andere heb ik gedaan net en heb nog 3 testen van cb digi zonder weken. ik had s,morgens een digi gekocht met weken en die zei niet zwanger. en had zo doos gekocht van cb digi zonder weken en daar zei er 1tje ook niet zwanger
ik kijk soms i didnt know i was pregant, en daar werd uitgelegt dat als je vruchtje zich gaat nestelen het hcg aanmaakt. door die hcg wordt je niet meer ongesteld. maar heel soms is er net niet genoeg hcg waardoor je toch ongesteld word. ik heb het natuurlijk ook alleen maar op tv gezien, of het waar is weet ik niet, @babywens van harte en lekke genieten.
gewoon ongesteld geweest. ik voelde me niet 100% en zat niet lekker in me eigen vel. en me vriend zei dat ik een opgezet onderbuikje had maja ik had het niet eens door
Denk dat je de tekst onder je schrijven wel aan mag passen nu hahaha! Lekker gaan genieten meid, gefeliciteeeeeeeeeerd!
echt grappig dat het toch blijkt dat je zwanger bent!! heerlijk Nee precies, nou dat heb ik ook, zit ook helemaal niet lekker in mn vel, steekjes door mn buik, en trekt door naar mn lies,,, pfff ik ben ook gewoon ongi! maar heb zo een sterk gevoel dat ik zwanger ben!
yoehoee babywens !! dacht ff kijken of je al je test hebt gedaan ( wat zeg ik : testen !! ) gefeliciteerd !!
een bruisje voor noa op komst bedankt voor de goede steun!!! dikke kus voor jullie *smak* en voor de dames die nog niet zwanger zijn gun het jullie van harte!!!!!!!
Vanmorgen wederom test gedaan en zag al heeeeeeeeeeel licht een 2e streepje verschijnen.........dat had ik bij onze 2e dochter ook zo, een jaar geleden. Ze staan in mijn album onder testen, maar met foto heb je echt een loep nodig hoor.