Ik kan er wel iets heeeel lichts in zien ja. Maar wat iedereen al zegt, over 2 dagen zou die dan echt duidelijker moeten zijn. Spannend.... succes!!
Klopt, ik weet dat de test nu steeds duidelijker gaat worden, maar mijn gevoel zegt al een week dat ik zwanger ben en hiervoor 3 negatieve testen gehad (om de 2 dagen) Nu wederom een beginnende 2e lijn............
Heeft iemand een tip hoe je een beetje scherpe foto kan maken van een zwangerschapstest? Bij mij zijn ze allemaal zo wazig dat je helemaal niks ziet.
@ Babywens!! GEFELICITEERD. Even een antwoord op je vraag. De andere van CB was niet kapot, maar je maakt om de dag HCG aan. Het kan best dat je urine niet geconcentreerd genoeg was . KV heeft net als wat de andere meiden zeggen, minder hCG nodig. Meissie geniet watn je bent echt ZWANGER!!!!!!!!
Welke test zijn dit? Zie in ieder geval die vreselijke predictor (sorry meiden). De eerste is KV volgens mij Tweede voor mij onbekend (ik ben benieuwd ) Derde Predictor toch (hoop niet de vroege).
Her vervelend! bij mij zijn ze nog slechter dan bij jou! Tweede streepje zie je in ieder geval niet! Morgen of overmorgen nog maar eens testen in de hoop dat ie dan donkerder is! Kijk zo is de mijne geworden:
Niet een hele scherpe foto nee, maar volgens mij zie ik wel een heel voorzichtig 2e lijnst glinsteren..... Morgen of overmorgen nog eens, wellicht knalt ie dan van het scherm af
zal het dan toch.... ik zie echt niks op de foto, maar jullie dus toch!! aaah... ben zo blij als het eindelijk raak is!! Ga die fot even uitsnijden, kijken of het dan beter te zien is.
Zie ook een vaag lijntje, heb hem even bijgesneden voor deze dame (heb niks te doen en wilde de test even goed zien ):
Bedankt, ik was ook begonnen maar kom er niet uit! Ben blij dat jullie ook een heel vaag lijntje zien!!