heeeeerlijk al die streepjes turen...hihii, maffe hobby heb ik toch...hahah.. meiden met lichte streepjes, alvast van harte gefeliciteerd, over twee dagen hopelijk allemaal knaltesten!! liefs
Ik ben nieuw hier. Ik heb IVf gehad en maandag 28/12 was mijn testdag. Die dag heb ik KV licht positief getest. Verleden week donderdag was hij donkerder, maar vandaag getest en nu is het weer heel licht. Iemand hier ervaring mee dat de testen niet echt donkerder worden, maar toch goed zwanger waren??
de sterkte van de streep zegt niks. maar als je ivf hebt gehad testen ze toch normaal ook je bloed? ik denk dat je daar nu meer aan hebt.
Nee dat doen ze niet in elk ziekenhuis. Bij ons in het ziekenhuis doen ze geen bloedtesten en de 1ste echo is bij 7 weken. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen.
@Beerbaloe: ik heb geen ervaring met streepjes die niet donkerder worden, maar ze zeggen niet voor niets: een streep is een streep en dus zwanger. Snap je onzekerheid... misschien evt. voor de extra eigen gerustheid een cb digitaal ofzo????
beer balou, ik zou dan ff het z`huis bellen, vind het wel vreemd dat je dan pas met 7 weken echo hebt, bij de meeste ivf/icsi is het met 6 weken. maar je kunt zeggen dat je je erg ongerust maakt en dan prikken ze misschien wel ff bloed.
Bij 7 weken is er pas hartactie dus vandaag pas echo met 7 weken. En natuurlijk heb ik al gebeld, maar "nee mevrouw u moet echt wachten tot de echo. ""
vreemd bij ons z`huis met 6 weken hard aktie via inwendige echo natuurlijk, ik weet hoe je je voelt meid dit is echt killing dat wachten, ik zou dan ook niet meer testen als het je lukt je maakt jezelf helemaal gek. heel veel sterkte meid
Naar hoor, zo'n antwoord. Je zal dan dus echt moeten wachten.... Misschien van de week nog een CB digitaal doen. Die hebben meer HcG nodig dan de KV testen en dan ben je misschien iets zekerder???
nou dat is heel apart ik had met 6 weken een echo en volop hartje te zien. enuh ik d8 dat mijn test zwaar posi was 4 dagen voor nod, maar ik bleek een week verder te zijn. dus als je kijkt naar de testen in mijn album dan waren die ook heel licht met 5 weken. dus denk dat het wel goed zit bij jou hoor!
@mara, ik ben niet zo een van van die matcare dipsticks. zo zagen ze er bij mij altijd uit, enuh bij mijn man ook
ik had altijd streepjes, zelf als er geen urine op zat en je kantelde hem dan zag je het lijntje al, en dan met urine lichte die op. maar hoop voor jou dat je zwanger bent, doe ff een kv test dan weet je het zeker.
Ik heb nog een matcare liggen die doe ik morgenochtend hopen dattie dan donkerder is. Zo niet dan haal ik nog even de 2 voor 5.