foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou he Snippie! Dat is het zeker, denk dat vele meiden van deze site dat wel weten.

Maar voor jou ligt het inderdaad anders (dat weet ik). Vindt het knap dat je jezelf zo kan inhouden!

Ik krijg echt testdrang hihi ;).

Maar test nu lekker niet meer... Vanaf wanneer kan je een bloedonderzoek op HCG doen? dit kan volgens mij eerder als een zwangerschapstest???

Liefs!

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Weet niet hoe t zit als je in de mm zit eigenlijk, normaal willen ze dat je je nod afwacht volgens mij, ach je kan t altijd vragen toch :) ?

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dat kan je soms al een week voor NOD doen!

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Of bedoel je vanaf wanneer t meetbaar is, ja bloedonderzoek kan eerder een beginnende zwangerschap aangeven!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bedoelde wanneer het meetbaar is hihi. Nou ik heb gelukkig een super lieve gyn die altijd meewerkt ;). Vraag maar aan snippie hihi.

Dus ik krijg wel een bloedonderzoek als ik wil :D. Hm denk dat ik dan bloedprik morgen of overmorgen.

Bedoel dat streepje staat er echt niet voor niks :(. Baal dat ik er geen foto van kan nemen en alleen kan inscannen en die scanner het nu niet doet :(.

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @Snippie ... hoest nu met je meis ???

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi:D met snippie gaat het goed.ben op van de zenuwen:p!
    de zenuwen die ik bij de eerste terug plaatsing niet had.heb ik nu!!!dahmzzz komt ook omdat we zo'n goed gevoel hebben,maarjah ach!! hihi!dinsdag beginnen met ovutesten! en wanneer hij positief is word er voor 5dagen later een terug plaatsing gepland:D

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Zoals beloofd een foto van mijn test van vandaag, gister waren er nog een aantal mensen die twijfelden, hoop dat deze test iets duidelijker is:

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik zie hem wel janauri:D

10. Amle

Amle Niet meer actief

Januari2010: ik zie inderdaad een (vaag) 2e streepje. Maar streep is streep dus zeker nogmaals gefeliciteerd!
    Wanneer heb je getest? Ik bedoel voor, op of na je NOD?

11. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ja!een mooie streep januari!Gefeliciteerd!

12. januari2010

Volgens mij ben ik gewoon zwanger maar de digitale test van clearblue zei 'niet zwanger'. Daar baal ik toch een beetje van maar denk dat ik gewoon iets te vroeg die test gedaan heb.

Ik heb vóór mijn NOD test gedaan maar dat weet ik niet helemaal zeker! De laatste maanden had ik steeds een cyclus van 28 dagen. Als is die aanhou dan heb ik precies getest wanneer het mocht. Maar ik hou liever 30 dagen aan, dan heb ik dus te vroeg getest.

13. Alita

Alita Niet meer actief

zwanger januari!!! gefeliciteerd!!!!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    als je cyclus 28 is dan zou je nu 4weken en nog wta dagen zijn meissie

15. januari2010

Ja, maar ik heb gerekend met 30 dagen. Mijn cyclus was de laatste drie maanden 28, 28, 27

maar daavoor 31,34,32 maar ook wel eens 37.

Gemiddelde van de laatste 12 ronden is 30 dagen. (als ik de langste en de kortste cyclus eraf haal)

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    YEahhhhh Januari!!!! WAUWWW GEFELICITEERD :D

Hoelang na afleestijd is deze gefotografeerd ;). Goed fototoestel :p Had ik die maar :p.

17. Hokiepokie

21 dec 2009
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Januari, zie een streepje hoor!! Gefeliciteerd!!

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey nou ik zie hem hoor

ik heb vanochtend ook getest ( dag 5 voor nod ) dacht wat te zien maar is natuurlijk nog erg vroeg in cyclus ihihi misschien hiu ik mijzelf voor de gek omdat ik het graag wil. heb nog een test liggen en wacht netjes t/m zondag daarmee ( ooo het wachten brr krijg er de kriebels van )

gefeliciteeeeeerddddddddddddddddddddddddddddd :):):):):)

19. januari2010

ik heb gister voor de eerste keer getest en toen zag ik alleen een heeeel licht streepje als ik hem in het daglicht hield dus wie weet!! Ze zeggen hier allemaal streep is streep dus morgen gewoon weer testen!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, dan was je naam toch echt een GOED voorgevoel Januari :D.

Wat voor klachtjes heb je :D???

Deel Deze Pagina