deze foto is gemaakt ongeveer 15 minuten nadat ik de test gedaan had, de streep was er overigens wel al binnen de afleestijd! Heb gister een tip gehad over fotograferen! zet je toestel op macro (dat bloemetje) en hou dan je toestel ongeveer 10 cm van de test af, dan wordt ie heel scherp! Probeer het eens, wie weet zien we dan bij jou ook het streepje duidelijker! Succes
Had ik maar zo'n regematige cylus! Daardoor heb ik heel veel zwangerschapstesten versleten het afgelopen jaar! Vooral bij de uitschieter van 37 dagen... Dit was de laatste ronde voor we naar de huisarts zouden gaan! (ronde 13) ben echt heeeel erg blij, nu hopen dat er niets mis gaat!
Thanks voor de tip Januari, maar Babii fotografeert met haar 8.0 megapixel telefoon . En die heeft die knop niet .
Ja dat typte is gister ook al! zo grappig, ik kwam dit forum pas begin december tegen en met kerst dacht ik, ach ik maak ook een profiel aan! Toen mijn eigen naam al bezet was dacht ik dan maar januari2010, niet wetende dat dit een heel toepasselijke naam zou gaan worden!
Heb helaas geen regelmatige cyclus dus weet niet precies welke dag. Volgens gemiddelde van alle cyclussen is mijn NOD 6 jan. (vandaag dus) Maar ovulatietest gaf pas later eisprong aan en dan zou mijn NOD pas zijn op 10 jan. moet dus echt de echo afwachten om te weten hoe ver ik nu ben.
Dan mag ik afbsoluut niet zeuren met mijn 13 rondes! Ik ga echt hard duimen dat jij ook snel zwanger bent!! Ik gun het iedereen of zo enorm! Vind best dat het soms wat langer mag duren maar niet meer dan 1,5 jaar hoor! Vind het niet eerlijk...
Dan zou ik van je ovu test uitgaan . Na je ovu test duurt het 24 tot 36 uur voordat je ei springt. Dus reken vanaf die dag .
ohh je klaagd niet! elke maand is gewoon te lang zodra je begint! ik heb deze maand wss tweede terug plaatsing dus daar maar onze hoop op zetten(zijn bezig met ICSI)
Ja, maar die was 5 dagen heel erg positief.... welke van de 5 ga ik dan aanhouden... haha! Lekker complex. O mijn symptonen waren trouwens krampen in mijn buik en veel pijn in mijn onderrug. (weet s'avonds niet hoe ik in bed moet liggen, overdag gaat het nu wel weer!)
Laat me raden... De kruidvat ovulatietesten? Hoop het niet, want die teste bij mij ZONDER EITJES 5 dagen lang knal positief! Vals dus . Wist alleen niet dat ik geen eitjes had toen, maar toen ik naar de gyn moest die middag en toch een positieve test had, waren we er snel genoeg achter!
dat is nog niet bekent!zodra ik een positieve test heb of twijfel positief dan moet ik meteen bellen en 5dagen later is dan als mijn cryo (ingevroren bevruchteicel,dus emmy ) goed ontdooid is de terug plaatsing! ik denk zelf dta hij rond 21 januari zou zijn.de terug plaatsing
Nee, van babyboomshop! Die zijn ook echt slecht. Heb even via google gezocht en kwam heel veel slechte berichten hierover tegen...
Jeetje dat is spannend zeg!! Dat het maar snel 21 jan. maar zijn dan! Dat wachten is zoooo verschrikkelijk!
ik had ovutesten van sensitest en die hebben bij mij alleen positief gegeven bij me ei dus die zijn wel goed
jah tijd kan niet snel genoeg gaan! maar je moet je hele leven wachten op dingen. dus kan dit er ook nog wel bij hebben!als ons wondertje maar dit jaar in aantocht is! en anders maar via andere weg. maar laten we eerst deze tp af wachten