tanx elif!!! ik duim ook heeeeeeeeeeeel hard voor jouw!!! hej gimena hoe is het tijd gaat echt snel alweer ruim ene maand geleden bevallen zie ik!wat eel leuke avatar
hey ik had foto's geplaatst een paar testen die allemaal vaag waren. t resultaat is uiteindelijk dat ik hardstikke zwanger heb getest net geen twijfel meer mogelijk. vrijdag heb ik een echo en hoop dan te weten hoe lang enzo.
Van harte gefeliciteerd! Had een heel bericht getypt, maar had de verkeerde voor me Vandaar tekst aangepast.
@ Linny, je weet niet hoeveel weken je bent? Want als je echt net overtijd bent zien ze nog niks op de echo . Vanaf 5 weken kunnen ze iets zien. Vanaf 6 weken een hartje, maar soms zelfs vanaf 7 weken. Kan je die echo niet beter een weekje uitstellen (bedoel het goed). Liefs
hallo ik heb gister positief getest met kv 2 voor 5 test. alleen vind ik het ene beetje raar toen ik net getest had zag ik nog bijna niets en na een minuut of 8 een tweede streep, en na een tijdje kek ik weer en toe was ie echt vet duidelijk.vanmorgen weer eerst bijna niets en na minuut of 7/8 streepje. en nu net zoonlief weg gebracht te hebben is ie weer vet duidelijk. is het niet gewoon een indroog lijn?? nu wordt k er knap onzeker van Bekijk bijlage 41799
Jij bent zwanger! Indrooglijntjes zien er heel anders uit !!! En heb ze zelf never op de KV test gezien . GEFELICITEERD!