Hoi Lobj Tuurlijk laat ik wat weten als ik wat meer weet. Alvast bedankt voor het duimen! Ben benieuwd wat de gynaecoloog morgen gaat zeggen. Als ik weer thuis ben van de gynaecoloog laat ik een bericht achter. Liefs
Hoi meiden Volgens mij komt de door. Ik was nl mijn muts aan het scheren, omdat ik morgen naar de gynaecoloog moet. En ik veegde wat slijm met bloed af. Ook ff met mn pa gebeld (die is huisarts) om te vragen hoe het kan komen dat ik gisteren een positieve uitslag had. Hij zei dat het kan komen doordat er dan bacterien in de baarmoeder zitten die een negatieve uitslag geven. Dus dat is balen! maar ik laat jullie sowiezo wel even weten hoe het bij de gynaecoloog is afgelopen, oke? Iig iedereen bedankt voor het meeleven met mij! Liefs
ik zie dat je hiervoor een miskraam had, is het niet zo dat je na je miskraam nog een tijdje positief kan testen omdat dat hormoon dan nog altijd aanwezig is? dacht da gelezen te hebben in gebruiksaanwijzing van test
Hoi lalalindsay Nee het heeft niks meer met mijn miskraam te maken, Ik ben alweer ongesteld geweest (13 juni). Dus dan zijn de hormomen er wel uit. Maar iig bedankt voor het meedenken. Liefs
Mijn (Kruidvat) test gaf zo'n 9 maanden geleden ook een HEEEEEEEL licht streepje... ik had 'm zelfs al bijna in de prullenbak gegooid, maar kon nog net op tijd de vuilnisbakdeksel weer dicht doen omdat ik plots iets dacht te zien dat op een lijntje leek... :-k En zie nu mijn banner
Nou ik heb ook weer eens een vaag streepje Wat vinden jullie er van? Oh ja het is een roze lijntje, geen grijze.
Meid ik zou voor de zeker heid nog een test doen smorgens met ochtend urine .. succes meid maar al vast een voorzichtige felicitatie die van mij zag er ook zo uit.. trouwens succes meid
Spannend roses ik zie idd een tweede lijn en hij is idd roze. Dus bij deze toch alvast een voorzichtige felicitatie hoor!