Bedankt voor al jullie reacties! Haalt vast wat onzekerheid weg. Hopelijk over een paar dagen een nog duidelijkere foto
Heey meiden.. kon mezelf niet bedwingen... zit op 6 dagen voor nod dus t is eigenlijk belachelijk dat ik test hahaha.. Jullie mogen weer lekker turen!
Ik zie zeker een streep! Heb exact dezelfde streep gehad (kreeg hem dus niet goed op foto voor jullie). Tegen mij zeiden mensen dat is een indroogstreep (ander forum). Maar het lijkt er niet op! Ik zie hem meis .
Als ik heeeeeeeeel goed tuur LIJKT er een heeeeeel licht lijntje te staan.....Maar durf het nog niet met zekerheid te zeggen....Het is wel een echte tuur test haha...Hoop voor je dat ie er echt staat,duim duim.....Wat zie jij zelf?
Nou ik heb al heeeeeeeel wat testjes versleten vande kv en zo heeft ie er alleen op nod uitgezien toen ik mn vmk had... Dus ik hoop dat ie donkerder blijft worden, over 2 daagjes laat ik t weten . Duim duim duim....
Dit is m in negatief: Zit nu dus nog 6 dagen voor nod he, dus ik had ook echt geen knaller verwacht hahaha
NEEEE BEDOELDE HET NIET ZO . Bedoelde dat ik exact hetzelfde had, men dit tegen mij zei en ik er echt van overtuigd was dat KV geen indroogstreepjes heeft. Ik zie hem echt staan meis!!! Oeeeeeee spannend!
Ik zie hem niet... Maar kan aan mn beeldscherm liggen hoor en ik ben ook nog niet zo geoefend in turen. Over een paar dagen hopelijk een vettere streep! Ik duim voor je.
Ik zie een heeel lichtpaars streepje, kan ook niet anders 6 dagen voor nod, maar ja test verslaafd he hahaha... Zeg elke keer deze keer niet zo vroeg testen maar dan krijg je allerlei kwaaltjes en dan kriebelt t toch..
Als je op de foto klikt komt ie iets groter in beeld en is ie (hier op t scherm iig) ietsje duidelijker.. Ik hoop over 2 daagjes een mooiere test te laten zien .