Babii je lijntje staat verder naar het midden hoor dat wat jij ziet is niet het juiste maar toch staat er ook een lijntje
Ja soms (heel soms ) ben ik een blondie hihihiihihihih!!! Ik zal inderdaad met 2 dagen even testen (als ik dat volhoudt), want moet anders 25 januari een laparascopie. Dus wil snel weten waar ik aan toen ben, anders bel ik die operatie af. Soms wordt ik kriegel van de MMM, maar ja zonder hun zou dit niet kunnen!
Babi heb je al testen gedaan van kruidvat... deze zijn naar mijn idee beter.... maar ik zie wel een lijntje hoor! maar wel nog heel in de verte!
Sluit ik me bij aan.....!!! Heb van meer mensen gelezen dat juist de "gevoelige" testen niet zo gevoelig zijn...... ik testte trouwens binnen afleestijd.... ook duidelijker met een normale test.... de gevoelige ging pas na afleestijd knallen.... (en had al twee dagen eerder met een normale getest..)
Ik had dus van de week die van de KV gedaan op 8 DPO (ja erg he) en na afleestijd stond er een vaag streepje. Had die ingescand maar jullie zagen niks. Ik weet wel dat de Sensitest never vals getest heeft bij mij, maar goed. Zal eerst eens kijken of hij donkerder wordt (de streep) en als dat niet zo is dan is hij vals of er gaat iets fout. Zal ook even bloed laten prikken (moet ik toch van de gyn). Dus even afwachten!
mag ik heel eerlijk zijn? ik zie echt helemaal niks. Heb het net ook aan me man gevraagd maar die ziet ook niks ik dacht al dat ik blind was. Maar ikz ie het echt niet Hopelijk van de week een vet posi test
Ik zie eerlijk gezegt ook niks......sorry. Heb er met mijn neus boven op gezeten ....maar goed . Wie weet over een paar dagen een knallende test .