haha tuurlijk heb je geen aids, komop relaxed! Geniet lekker van je zwangerschap! Komt helemaal goed! mét of zonder koortslip! haha
nee joh Aids heb je zeker niet meid het is wel zo dat je met een koortslip ook geen kleintje een kusje mag geven en dacht ook dat bevallen dat niet echt aangewezen was omdat dat virusje in je lichaam zit. maar je moet nog lang niet bevallen dus.
Oooooo op zo een manier! Sorry dacht dat er aids werd bedoeld. Natuurlijk geef ik die kleine schat geen kus met een koortslip. Heb hem gelukkig maar 1x per 2 jaar ofzo en altijd in de winter .
Gefeliciteerd hoor Babii. Maar ik zou de raad van Doosje niet zomaar van tafel vegen. Lees dit artikel maar even. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, nietwaar? Fijne zwangerschap verder. Een koortslip kan levensbedreigend zijn voor je baby. Hoe ga je met je kind om als jij of iemand anders een koortslip heeft? - Babyopkomst.nl
Pfff wat vervelend voor je meid, hoop dat je snel duidelijkheid hebt, ben je al bij de dokter geweest? Misschien heeft ie wel wat advies ofzo voor je? Ik vandaag een weer ietsje duidelijkere test voor me neus, hoop dat ik m ook zo goed op de foto kan krijgen... .. Zou t dan nu echt al zo zijn..
Weet niet of ie er duielijker uitziet als gister maar in t echt is ie wel veel duidelijker als gister .
ik zie m wel maar heel licht bijna niet eigenlijk..... Mischien in het daglicht een foto maken want je hebt de flits gebruikt?
Ik zie het ook niet echt ,maar weet ook at het wel heel moeilijk is om een lichte test op de foto te krijgen ..
Is altijd lastig om een foto te maken, in t echt zie je dingen toch anders en duidelijker.. En dan ligt t ook nog eraan wat voor beeldscherm en instellingen je hebt denk ik .
ja zelf zie je het veel beter had ik ook!!! Maar een streepje kom alleen als je zwanger bent meid!!! Maar waar zit je nu in je cyclus dan?
Zit 4 dagen voor nod, bij mn eerste had ik ook maar een vaag streepje op nod hoor.. Hebben toen nog een predictor test gehaald (toen was dat nog rondjes als 'testlijn') en die was duidelijker. Heb goede moed, maar wil natuurlijk wel elke dag een beter lijntje he hahaha, ik verander mn banner pas na mn nod trouwens, of als ik echt een knaltest heb. Kan nu alsnog alle kanten nog op helaas..