hoihoi ik heb vanmorgen weer getest nadat ik dinsdag begon te vloeien terwijl donderdag me nod was sinds gisteren niks geen verlies meer gehad twas ook anders dan me normale ongi heb getest met matcare en binnen de afleestijd stond er een streepje maja kon me camera niet vinden dus foto is iets later genomen wat zeggen jullie?? foto staat in album thanks voor het kijken alvast
pffff ik ben dus echt ondersteboven omdat ik paar dagen gevloeid heb van dinsdag avond tot donderdag/vrijdag weliswaar geen krampen ofzo maar toch dacht ik dat het game over was en dan vanmorgen deze test naja ik weet het iedergeval even niet.....
nee hij is zeker niet lichter maar de eerste test die ik dus voor me nod deed duurde 10 minuten voordat ie duidenlijker werd en nu was het terwijl de urine erdoorliep dat je het streepje al zag staan kheb nog een test die plaats ik ook wel die had ik donderdag nog gedaan en daar zag ik zelf dus zeer licht wat op waardoor ik dacht dat het echt over was tot vanmorgen dan momentje dan zet ik die er ook bij
joyce een streepje betkenet zwager hoor!!! Als je minimaal bloedverlies hebt gehad zonder krampen kan het best zo zijn dat je gewoon zwanger bent...
@Swirll ook niet zoveel last van kwaaltjes....zal vast nog wel komen en anders hebben we gewoon geluk hahaha
Op de laatste foto in je album zie ik heel lichtjes een streepje . Voorzichtig gefeliciteerd ! Zal voor de zekerheid gewoon even gyn bellen voor een afspraak.
Lieve meiden, Ik heb me banner weer aangepast. Heb de hele nacht zulke helse krampen gehad, last van me onderrug, moest poepen maar kon niet poepen en me lies doet zo een zeer. Weer allemaal rechts waar ook op 4 DPO die krampen plaatsvonden. Heb geen bloed gezien, geen bruine afscheiding, maar het deed zo een zeer. Ben er net na 2 uur op de bank liggen met een kruik vanaf. Dit kan niet goed zijn! Deze krampen zijn van een opkomende menstruatie bij mij *herken dat heel goed*. Heb daarom me banner aangepast. Overigens heb ik getest met de sensitest en er stond amper nog een 2e streep. Er gaat dus WEER iets fout, wordt hier zo schijtziek van! Tijd dat ze dit onderzoeken, want bij manlief was alles goed, waarom gaat het dan steeds vroegtijd fout. Wordt hier zo verdrietig van ;(. Dinsdag horen we het wel n.a.v. mijn bloeduitslag. Als het HCG dan gestegen is zal ik me banner weer plaatsen.
oh Babii hoop zo dat het nog goed zit, maar jij weet natuurlijk het beste wat je voelt. ik duim ontzettend hard voor je. dikke knuffel.
babii ik duim voor je wat vresenlijk die onzekerheid ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan ik steek een kaarsje voor je aan meis sterkte