zouden jullie bij mij ook willen kijken? ben best wel onzeker of ie jullie hem ook zien thanks alvast
ik zie heeeeeeeel licht een streepje Zou als ik jou was over 2 dagen nog een keertje doen Suc6 Liefs Ikke
Yep, ik ook. Ik had van iemand hier ook gelezen die ook zo'n licht streepje had, ook gewoon zwanger is.
Hi Bianc, Hier hetzelfde probleempje als jou. Ik heb een gisteren een test gedaan. Na iets van 5 minuten nog geen streep, dus aan de kant gelegd en gaan slapen. Wordt ik ook een paar uur later wakker, pak ik de test nog een keer en zie ik ook heel licht een streepje. Het is niet heel duidelijk, maar wellicht betekent het wel iets.
Na 10 minuten is de test toch niet meer geldig? Ik zou nog eens testen en dan binnen 10 minuten aflezen..En hopelijk zie je dan dezelfde streep, Dat zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn...
Hi Augustus, Ik zie de test ook niet als een geldige test hoor. Ik probeer er alleen wel hoop uit te halen, want er zijn diverse vrouwen die aangeven dat ze nog nooit zo'n indrooglijntje hebben gehad, dus heeeeel misschien is het een goed teken. We testen over een paar dagen nog een keer als ik dan niet ongi ben en dan hopen we op een duidelijker streep. Deze test betekent wat dat aangaat nog niets.
Spannend hoor... Wel even laten weten als je weer gaat testen he..Ik duim voor je hoor. Ik vond die testen met die streepjes vaak zo onzeker...De digitale van clear blue is echt een stuk duidelijker..
@avalon, is idd een heel licht streepje ja, maar ben je ongi geworden? zie dat je banner opnieuw is gestart met tellen... ohhh ik zie je nieuwe ingi datum al staan, balen meid! lullig dat er dan zo'n dun streepje staat he!
bij jou zie ik idd ook zo'n licht streepje staan meid! hoop dat het raak is en over een paar dagen een mooie vette streep!
Bianc, voor jou is het ook wel spannend he! Stond toch wel mooi streepje op je test! Ik zit nu ook 4 dagen voor mn nod... ik denk dat het bij mij niet raak zal zijn al hoop ik er natuurlijk wel heel erg op. heb nog steeds (sinds gisteren) af en toe pijnlijke tepels. Af en toe ook beetje misselijk. De ongi krampjes zijn minder geworden al voel ik ze af en toe nog duidelijk (ook vaak bij plassen). Ik wil nu eigenlijk proberen te wachten tot vrijdag..hangt ook vanaf wat mn temp dan is, vanochtend ging die weer omhoog. (na even dipje gehad te hebben) Liefs Syl
@ sylvia, is idd erg spannend je, en idd een licht streepje! kom ff gezellig in het nod hoekje meekletsen!
hier ben ik dus ook met mijn vage test (zie album). ik denk nog steeds dat ik per ongeluk gefraudeerd heb met de test (dat er urine is blijven hangen, doordat het venstertje tegen de strip is aangedrukt omdat ik het met wc papier wilde droogmaken). ik heb gistermorgen weer getest. toen kwam er geen streepje, maar als ik met mijn nagel het venster indrukte, zodat het venster weer in contact kwam met de strip, kwam er wel een streep!? maar volgens mij is dat niet de bedoeling.. ik test 5 jan. weer, dat is mijn nod..
Hi Bianc, Ja, ik had vandaag helaas toch weer wat bloedverlies. Was een beetje verkleuring van het papier bij het afvegen. Het was geen bloed, maar beetje verkleuring van papier. Ik vertrouwde het niet en heb de tampontest gedaan en toen ik de tampon na 20 secondes terug trok zat er helderrood bloed aan. Verder heb ik de rest van de dag geen bloedverlies meer gehad, dus ik ben er niet helemaal 100% zeker van dat het ongi is, maar ja. Als het het niet is, kan ik mijn banner altijd weer terug zetten. Jij heel veel succes met testen. Ik hoop dat jouw vage test betekent dat je te vroeg getest hebt en dat je spoedig een twee streepjes hebt. Groetjes, Marianne
Nee, de testen van deze webwinkel zijn van matcare. Die zijn goed en voor zo'n 99% betrouwbaar vanaf 4 dagen voor je NOD.