januarie 2010 lief dat je reageert kzit zo in de spanning loop al te janken vanaf gister ben zo emotioneel khbe al een dochter van 5 en die weet dat ik misschien zwanger ben heeft ze opgevangen toen ik aant bellen was maar nu moet ik helaas vertellen dat het misschien nie zo is pffff alsk een miskraam krijg zeg maar waneeer zou dat dan komen? meestal tog gewoon als je ongi word op dezelfde dag zelf xx
hai dag ja ik was ook ver voor de nod toen ik teste vrijdag maar ik hoef hem niet scheef te houden enzo er is een streepje maar nu ineens niet dus ff afw8 nog xx
Kan me voorstellen dat je behoorlijk in de spanning zit! Eerst een positieve test en dan ineens nagatief! echt heel erg balen. misschien inderdaad een mk?! Zou wel heel erg balen zijn. Ik weet niet wanneer je lichaam het dan afstoot? Kan volgens mij wel wat langer duren hoor, hoeft in ieder geval niet op je NOD te zijn. Helaas blijft dit toch het nadeel van te vroeg testen. (heb het zelf ook gedaan hoor dus niet negatief bedoelt) Ga voor je duimen dat je morgen weer een positieve test hebt!
het HOEFT helemaal geen MK te zijn hoor... daarbij heb je echt wel krampen en veel bloedverlies.... het kan natuurlijk ook zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg is geweest vandaag en er daardoor een nega test uit voortkomt... morgenochtend testen of over 2 dgn is nog beter misschien.... kan me de stress goed voorstellen hoor maar vertrouw beetje op je eigen lichaam en niet te vaak testen.. wordt je alleen maar gek van.. x
Het hoeft natuurlijk niet een mk te zijn.... maar 2x al een negatieve test? Kijk ik ben geen arts natuurlijk maar als ze echt zwanger was nog had ze toch nu nog positief moeten testen.. Niet leuk die onzekerhied voor je meid!!!
lieve januari en cyndi ik zal de foto plaatsen HOE KRIJG IK DE FOTO DUIDELIJKER OP EEN ANDER TOPIC ZAGEN E DE STREEP WEL TZIT NET BIJ DE OVERGANG VAN WIT NAAR GEEL EIGENLIJK KGA PROBEREN EEN BETERE FOTO TE MAKEN ALST LUKT XX
tja blijf erbij dat ik nog steeds niets zie........... had graag JA geroepen maar helaas... wacht nog even een paar dagen en test dan opnieuw ( event. digitale test doen ) dan moet je streepje wel duideljiker worden , als je zwanger bent...
ik zie wel iets maar zeer onduidelijk... maar hierna had ze dus nog 2 neg testen dus of deze dan nog een betekenis heeft....