Indd een miskraam hoef je denk ik niet bang voor te zijn...want dan zou je nog steeds positief testen... er zit waarschijnlijk geen hcg in je urine dus ben je gewoon niet zwanger . En die 'positieve test' tja misschien ben jij één van de weinige met een valse test. Hoop natuurlijk alsnog voor je dat de resultaten van je bloedtest morgen positief zijn. Ga stiekem wel voor je duimen
houd je ons wel even op de hoogte van de uitslag van de bloedtest? krijg je die gelijk of moet je daar ene dag op wachten?
ik moet waarschijnlijk 2 dagen wachten kga het even vragen morgen moet namelijk erges anders testen en niet bij de dokter heb nog 1 test liggen van de kruidvat en die doe ik dan morgen nog eenkeer smorgens gelijk en zonder dat ik het in de koelkast heb gedaan eerst gewoon verse urine dus spannend kzal het morgen laten weten xx
och zolang je geen liters drinkt vanavond dan moet het geen probleem zijn hoor morgen! enne vanavond kun je ook nog gewoon plassen hoor ( niet ophouden ofzo tot de ochtend... )
Wellicht heb je nog te weinig HCG in je lichaam. Ben benieuwd wat de bloedtest zegt. Wacht die even af (scheelt je ook geld uitgeven ).
ja ik geef het op eigenlijk... hoor zoveel verschillende dingen denk dat ik dan misschien nie zw ben of ben geweest door dat lijntje op de test ook al kwam die binnen 5 min xx
wat achterlijk dat je 2 dagen moet wachten op de uitslag! ik weet het binnen 30 minuten... Succes in elk geval ermee. en sorry maar ik zie geen lijntje.
ok ik moet bij een zorgcentrum bloedprikke niet bij de huisarts zou ik kunnen vragen of ik de uitslag eerder mag? x