@ Lydia: Dat lijkt me een hele gekke gewaarwording, een valspositieve test @ Leyshena: of je van schijnzwanger geen posi test hebt weet ik niet. Er zijn ook vrouwen die écht dik worden van schijnzwanger. Vraag me alleen niet hoe het kan! Ik ga rond 2 uur testen.
@ lydia mijn lijntje kwam binne 5 min maar ik reken gewoon op het ergste en dan valt het weer mee alst negatief is. Hoe gaat het met je zwangerschap??? Verloopt alles goed? Hoe oud is je zoontje? Ja ik hoop idd dat ik keiiiiii zwnager ben ahahhaha who knows (dat keii vind ik leuk ik ben namelijk in nijmegen geboren hiih keiii gaaf) xx
@ ipv oo zoo spannenddd ik moet om 13:50 bij de dokter zijn pfff good luck...laatje het even weten! Jij bent nu ook 2dgn overtijd tog d8 dat je dat tegen mij zei maar an het ook verkeerd hebben... Succes meid xx
@lydia ja idd...gewoon rustig afw8 maar... Pff zo moeilijk allemaal...er komen al traantjes soms als ik denk dat het nie zo is hihih xx
@ lvp: dat komt door die overtijdse bokkepootjes. Hee misschien was het wel een teken bedenk ik me net!! Dat overtijdse dan he! Ik ga om 2 uur voor je duimen!! N.b.: je hebt trouwens gelijk met die zin onderaan die (lange) berichten! Succes en Leyshena ook!!!!!!!!!!!!
Lydia, ik had een paar dagen geleden een enorme, nou ja, zeg maar gerust vreetbui. Ik had een lekker bakje koffie gemaakt en had er met een grote verpakking afgekeurde bokkepootjes bij Hierop zei doosje dat ze ook graag een bokkepootje wou en heb ik er eentje onder haar kussen gelegd zodat ze midden in de nacht voor de lekkere trek er eentje zou hebben Zo nu snapt de rest het ook waar we het over hebben. En doosje het was niet overtijd! Ze waren gewoon niet goedgekeurd! Misschien ook wel een teken, want mijn test van vanochtend was ook niet goed gekeurd hihi Nog eventjes wachten en dan ga ik testen. PS: Ik zat me net te bedenken dat ALS ik positief test, dan ga ik vanmiddag naar de Hema en koop ik een boxpakje. En als mijn hubbie dan thuis komt vanavond geef het als cadeautje aan mijn hubbie. Om goed nieuws nu via de mail te vertellen dat lijkt mij ook niets. Ach ik loop weer te dromen
Het boxpakje idee hou ik vast! Heb nl net getest, kon het niet meer ophouden. En toch negatief en dat met een KV test. Zal waarschijnlijk dus niet zwanger zijn. Nieuwe ronden nieuwe kansen! Ik wacht even met het aanpassen van mijn banner totdat ik ongi ben! He fijn dat die spanning eerst weer over is
Even voor de check: was ie echt blank blank of misschien toch even een fotootje plaatsen hier? Ik blijf gewoon hoopvol. Hoppa.
sjonge heb je een paar dagen niet gekeken hier op het forum moet je zon beetje 80 pagina's terug lezen weer wat posi testen zag ik en ook een paar nega jammer. van morgen is moeders voor moeders geweest om te testen. vond k weer spannend net als vorige keer. maar zie resultaat.. knal test ze was er zelf verbaasd over Bekijk bijlage 43343
hahaha lvp strakke opmerking! Wel balen, maar zo te zien ben je een optimist en komt er weer een nieuwe kans aan! Daarbij...dat klussen is ook niet zo erg. Daarna wordt het een stuk minder kan ik je vertellen...ha! Mannen. N.b.: wijn met toast en franse kaas dit weekend!! En: Sauna!
@mamavandjim: wauw, wat een knaltest zeg, gefeliciteerd!!!! (ik wil trouwens niet een hele discussie op gang brengen hier, het is ook niet echt on-topic, maar de meningen over Moeders voor Moeders zijn wel wat verdeeld he, dat weet je? Er gaan geruchten nl dat de urine ook wordt gebruikt in afslankproducten. Ik ken een paar moeders die het erg vervelend vonden dat ze dit na alle maanden geven pas wisten)
Ja hoor, ben optimistisch. Ben al zo'n gelukkige moeder. Een derde is heeeeeeeeeel erg welkom, maar als het niet lukt is het ook goed. En uh die wijn klink goed! Franse kaas wordt vervangen door een broodje Filet Americain en die Sauna wordt weken in het zitbad hihihi. Jaja valt je nog niets tegen he dat ik me niet vergrijp aan de bokkepootjes! Ik ga er eventjes wandelen buiten. Het ziet er koud maar heerlijk uit buiten. Kunnen ze even hun energie kwijt! Toedels, tot later!
@ipv jammer zeg maar kan nog van alles gebeuren heh ik ben bij de huisarts geweest en die zij dat de test van vrijdag positief is heb net bloed geprikt dus nu afw8 @mama van djim gefeliciteeeeeeerd had de mijne maaar zo een dikke vette streep hihihih liefs