het hormoon is gewoon aanwezig hoor als je zwanger bent... heeft niets met de kleur te maken van je urine.. heb met MvM 's ochtends urine opgevangen en om 16 uur heeft MvM ermee getest zonder te roeren e.d. hormoon verdwijnt niet uit de urine...
Fijn te weten want ik ben altijd enorm aan het haasten nadat de urine opgevangen is. Hoeft dus helemaal niet zo snel
hihi nee hoeft niet zo snel te testen... in koelkast ofzo hoeft ook echt niet... gewoon kamertemp is prima!
Ik heb dat drieling verhaal ook gelezen, kan echt niet begrijpen dat je zoiets verzint! Wat een enorme *&)%!! Ach ja waarschijnlijk gewoon aandacht te kort!
Meiden, eergisteren vroeg ik jullie te kijken naar een heeeeeel vaag testje nu zijn we 2 dagen verder en heb natuurlijk weer wat testjes gedaan, de cb van vandaag is iig een heel stuk duidelijker. Swirl zie je hem nu hoop ik, je zag hem niet
Elif hardstikke zwanger man!!! Superrrrr!!!!!!!!!! En wie weet wel 2 ja haha, zou zo maar kunnen! Heel veel succes en geniet ervan (maar dat hoef ik vast niet te zeggen hihi)!
hey meiden zouden jullie hier eens willen kijken? zou vandaag ongesteld moeten worden en dat was de test van deze morgen... hier zag ie zwakjes positief uit...
ik zie niks heb hem zelfs vergroot... doe anders de test van 2 voor 5 euro hihi... succes meissie en mijn duimen draaien