ik wacht nu ng tot maandag, indien ik tegen dan niet ongesteld was, weet ik wel meer denk ik toch bedankt voor het kijken
Heb ook even goed gekeken, maar kan het niet zien. Moet wel zeggen dat de grote streep ook best licht is, dus dan vraag ik me af of je het sowieso wel had kunnen zien of niet. en: tot maandag??? Wat een geduld heb jij!! Ik was vandaag meteen naar kruidvat gerend hihi. Succes meid!
geduld? ik? huch? *achter zich kijkt* bedoel je echt mij? nee hoor, als ik eerlijk ben, vandaag getest, gisteren getest, eergisteren getest, de dag ervoor ookal... goh het kost me een vermogen... nu wacht ik echt tot maandag
Nachtzon ik zie helaas ook niks. Mar dat wil niks zeggen. Ik had ook een nega test dezelfde als die op jouw foto. En smiddags deed en ik een KV 2 voor 5 euro en hartstikke positief!! Ik zal voor je duimen.
Dat deed ik ook Nachtzon en ik ben blij dat ik dat toen deed Gewoon doen joh ben je uitje onzekerheid. KV test 2 voor 5 hebben maar heel weinig hCg nodig.
eergisteren ng kv test gedaan, had die toch ook posi moeten zijn, niet? achman... ik weet het niet meer
@ wendy ik teste ok met diezelfde kruidvat 2 voor 5 euro 3 dgn vooor nod lichte streep huisarts zegt positief en zwanger op mn nod en de dagen erna negatief en dat wel met dezelfde testen!!?? mn arts zegt dat ze alsnog kunnen verschillen in gevoeligheid?? lijkt me sterk of niet? bloed laten prikken en maandag pas de uistlag!!! hele weekend in de zenuwen dus. zit nu 5 dgn na mn nod hoe is jou ervaring met de testen?? wie meer?? xx
je gaat naar het programma paint, en daar kun je de afbeelding in negatief zetten. dan opnieuw opslaan en voila....
Ik had 4 dagen voor NOD een heel licht streepje (dus bleek zeker geen indrooglijntje). dit was zelfs met avond urine..... De volgende ochtend was hij iets duidelijker en toen meteen een digitale met indicator gedaan en ja hoor!!! Zwanger!! Is het iets om die digitale met indicator te doen dan hoef je geen streepjes te loeren haha
die digitale nope, deed ik ookal verleden maand, vond er niets aan, omdat je dan ook niet kunt zien of hij miniminimaal positief is