Die digitale met indicator is naar mijn mening heeeel nauwkeurig die andere minder vind ik. Ik had een minimaal streepje maar de digi ga positief aan.
Ja idd hij is redelijk prijzig. Ik heb mijn vriendinnen ook aangereden eerst de KV 2 voor 5 te doen en als ze dan een eel licht streepje zien dan de digitale pas haha.....Die digitale blijft leuk voor in een foto boek.
@ nachtzon ja de streep kwam binne 5 min! ts een dun lijntje maar de huisarts en de assistent zeide dat ie gewoon positief is....dat was 3 dgn voor nod.. nu geven ze negatief aan...heb 1keer op diezelfde dag dat ik posi teste ook een predictor gehaald en die was negatief @ wendy is ga is proberen die test te bewerken dan
@loe sorry ik zei tegen iemand anders dat ik de foto ga bewerken beetje in de war kga et eens proberen want als ik em er zo op zet zie je niks
ja idd wendy maar tis tog raar dat alle kruidvat testen daarna negatief aangeven?? mn arts zei dat het tog kan liggen aan gevoeligheid ook al zijn het dezelfde testen maar lijkt me sterk hcg zou verdubbelt moeten zijn tog?
wat is de uitslag van de bloedtest dan? ik vermoed dat je 1 vals pos. test hebt gehad anders aangezien de rest zo negatief bljift....