Gefeliciteerd!! Weet je wat ik zo grappig vind, als er geen 2e streepje staat kunnen we dat soms niet geloven. Maar als er dan wel een 2e streepje staat.. geloven we dat soms ook weer niet. Het is ook een beetje onwerkelijk als het streepje er dan toch staat. Tenminste.. ik heb inmiddels 3 posi testen, maar ik kijk elke dag toch weer even naar de streepjes. Wow echt fijn hé, alweer een zwangere erbij8) Groetjes Gwen
je hebt helemaal gelijk! als hij blanco is wring je je in elke bocht en hoop je een streep te zien en sloop je dat ding voor als er toch stiekem een 2e steep staat en als er da tch iets staat geloof je niet dat hij er staat. vrouwenlogica
@ annekulpe dat moet wel vrouwenlogica zijn. Wij begrijpen dat namelijk allemaal wel van elkaar. Mannen.. tja die waarschijnlijk niet Groetjess!!
haha inderdaad vrouwen logica die bevestiging is toch wel even heeeeel fijn ergens wist ik het wel. heb een aantal dagen bruin/ roze verlies gehad maar dit was nu weer over. verder veeel honger en al vaak plassen.
hey meiden, deze middag weer getest en dus echt niets zichtbaar :S zal wel weer voor volgende maand zijn of daarna, of daarna...
@Annekulpke: ik zie ze beide hoor! Gefeliciteerd. @Juffie1986: Yep, echt wel een streep. Ook gefeliciteerd. Nachtzon: balen meid! Maar er blijft toch hoop zolang de ongi nog niet door is, toch?!
@ amle, yep hoop blijft, maar aangezien mijn ongi nu helemaal doorgebroken zijn... maar goed, op naar de volgende ronde