hoi Jennie Ik hoop dat ik me vergis, maar het lijkt wel een indrooglijntje.Op de foto lijkt het streepje nl grijs... Nog ff afwachten helaas..
HOi net toen ik die test deed was hij wel roze die streep, maar is hij gaande weg wat grijzer geworden. Ik weet niet of het een indrogingstreep is ja of te nee. NOu ja we zien het wel weer he, Die camera fotografeert ook niet zo scherp. jennie
succes... ik zie daadwerkelijk n streepje, maar kan niet zeggen of die roze of grijs is... houd je ons op de hoogte
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=26201 Weet niet hoe je precies een foto zichtbaar moet maken, dus maar even op deze manier. Door het scannen krijg ik de test niet duidelijk in beeld, maar ik ben toch benieuwd of jullie zien wat ik zie Het is 5 dagen voor nod, met de ultra test (van matcare, vanaf 6 dagen voor nod), gister was er niets te zien, maar omdat ik toch een heel pakket besteld had (en de testen bleven roepen naar me) heb ik er vandaag nog eentje gedaan. Hij lijkt wel een roze streepje te geven...
ik zie een heeeeeeeeel licht dun roze streepje dus wie weet,,,w8 even je nod af en test nog eens spannend
Hey Jen , maar voor 3 dagen overtijd, is het wel een heel fijn streepje hoor, met weinig kleur. Ik hoop het voor je, maar moet wel iets overtuigenders zien voor ik je durf te feliciteren. Je camera is goed genoeg hoor. Foto is hartstikke scherp. Succes met je volgende test!
Whihaa, na de lichtroze streep van gister kon ik vanmorgen niet meer slapen. Normaal slaap ik in het weekend zeker tot elf uur, maar vandaag was ik om zeven uur wakker. Nieuwe test gedaan (dipstick) en.... De streep wordt al rozer en zichtbaarder! Nu is de dipstick te smal voor de kwaliteit van mijn scanner, dus krijg hem er niet goed op. Maar volgens mij ben ik toch echt ZWANGER!