Dit is mijn test van het Kruidvat(2 voor 4,5 euro ongeveer) De eerste was wel duidelijk opzich, en de tweede weer met een lichtere streep(heb ze vandaag allebei gedaan) Ik weet niet of een duurdere beter is, want weet niet of ik nu echt zwanger ben sorry voor de vage foto maar met flits doet ie het niet
dankjewel ik zat al met de zenuwen van straks is het helemaal geen goede test enzo Maar de Clearblue is niet beter dan die van het Kruidvat?
dat de een wat duidelijker een streep weergeeft dan de andere test hangt af van de gevoeligheid van die test /merk.. KV heeft wat minder hcg nodig in je urine dan bijvoorbeeld een ander merk... maar streep is streep en dat is echt zwanger!!!!
Je kan altijd een cleablue test doen met indicator dan zie je hoeveel weken je ongeveer zwanger bent. Ik had ook eerst met kruidvat getest positief en daarna ook met Clearblue digitaal met indicator. Meis duidelijker kan niet
Mop hier hoef je niet over te twijfelen hoor, dikkkkk zwanger! Ennuh deze testen van de kv staan juist super goed aangeschreven! Gefeliciteeeeeerd!