Nikita, een voorzichtige felicitatie dan! Jennie, spannend meid. Ik duim voor een duidelijke test morgen!
wat ben ik blij met dit topic! weet het effe niet meer, ondanks dat ik niet het gevoel had dat het raak was deze maand, toch vanmiddag een testje gedaan(2 dagen voor nod) en een hele lichte roze streep, dacht dat het aan mij lag dus 2 uur later nog 1tje gedaan, en weer een lichte streep. maar weet niet wat ik ervan moet denken ben natuurlijk veelste vroeg en kan nog gewoon ongie worden... kunnen jullie er is naar kijken? liefs sab
Sab ik denk dat ik je mag gaan feliciteren, ik zie duidelijk een licht streepje en ik zie dat je nog 2 dagen voor je nod zit. Ik zou over 2 dagen nog een test doen en ik denk dat je dan 2 dikke strepen krijgt!
Sab, gefeliciteerd meid! Mijn test zag er net zo uit En de cb gaf die zelfde ochtend ZWANGER aan. Zie album.
Hey meiden. Voor iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd! en voor de rest heel veel succes. Ik had een vraagje, wat gebeurt er als je zeg maar te ver over de test hebt heen geplast (weet ook niet hoe ik het anders moet noemen) en het venstertje dus nat is helemaal..
Joh, die test van Jennie kleurt al positief als ze hem alleen al in haar handen heeft, met zo'n 7 dagen overtijd, kán toch niet anders!
HOi sorry erg druk gehad, en ja opnieuw getest maar nu met clearbleu, nee het is niet zo, helaas. Dus op naar de volgende ronde dan maar. jennie