Sjit Jennie, die testen geven wel meteen duidelijkheid he..tis ja of nee. Voortaan moet je gewoon met die testen, scheelt je stress.
C:\Documents and Settings\Admin\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\warre zwanger of niet?volgens mij zit ik nog zeven dagen voor nod!zou dat kunnen.weet namellijk niet waar ik in mijn cyclus zit
he balen meid! ik dacht toch ook echt wat te zien... veel succes in de volgende ronde meid! liefs rebbel
Hallo, Ik heb zojuist een Romedtest 2 dagen voor mijn nod gedaan. Maar lees veel negatieve verhalen. http://s177.photobucket.com/albums/w216/tinkerspetter/?action=view¤t=2007_0802test0006.jpg Dit is hem. Lijkt me zelf een negatieve test gezien de verhalen van Romed. Ik had ze al besteld voordat ik die verhalen las. Aangezien het nog 2 dagen voor mijn nod is ga ik nu niet naar de winkel rennen om een andere test. Maar ben toch benieuwd of er mensen zijn met ervaring met die testen.
Zie wel een duidelijk lijntje, maar heb geen ervaring met dat merk testen. (ik zou wel rennen naar de winkel voor een andere test )
Ik sluit me volledig bij Lies aan en zie ook zeker een lijntje! En ook ik zou naar de winkel rennen en zo'n CB test kopen die aangeeft: zwanger of niet zwanger! Laat je het nog even weten? Groetjes Liesl
Ik wil je hoop niet de grond inboren, maar zo'n lijntje had ik ook de vorige ronde. Niet zwanger toen... Ik hoop voor je dat je snel een positieve, betrouwbare test in handen hebt!
was het niet met die romed testen dat de lijnen even dik moesten zijn? Wil je niet onzeker maken maar ik zou even naar de winkel gaan om een test te halen
Ja bij de romed test moeten de lijnen even dik zijn. Ik heb daar ook meegetest en de dag erna met de kruidvat test getest en die gaf negatief aan. Daarna werd ik ongesteld. Ik heb nu de matcare testen besteld, over 6 dagen kan ik testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Ik ga er ook gewoon van uit dat de test negatief is. Ik wacht wel even rustig af tot mijn menstruatie begint. Dat zulke testen nog verkocht mogen worden. Lees echt overal dat die testen vals positief geven. Ik wist dat niet voor ik ze besteld had, anders had ik ze nooit besteld natuurlijk. De rest ligt al in de prullebak.
Ja ik had ze anders ook niet besteld, beetje zonde van het geld ookal kostte het niet veel. Dus ik heb ze ook gelijk in de prullenbak gegooid. Hopelijk heb je gauw een geldige positieve test in je handen. Hopelijk heb ik as woesndag een positieve test in mn handen. Liefs
Daar gaan we maar voor duimen dan! Zou hier een wonder zijn, een positieve test. Heb trouwens niet met ochtenurine getest, maar gewoon vanmiddag, terwijl ik daarvoor net geplast had.