Hoi meiden Het is eigenlijk een topic voor het plaatsen van vage en duidelijke testen. Maar ik wil ff zeggen dat ik maandag helaas ongesteld ben geworden. Hopelijk volgende maand beter. Liefs
Ik ben in mijn vakantie ook ongesteld geworden. Die vals positieve test was dus daadwerkelijk vals. Op naar ronde 60 of zo iets.
Goh hartewens... ik hoop dat er nu toch snel verandering in mag komen voor jou! Je bent voor veel meiden op het forum denk ik een voorbeeld van moed en doorzettingsvermogen!
Shit balen meis! En dat in de vakantie Veel geluk in de volgende ronde! Het mag nu wel eens raak zijn voor je!
Hoi Kellox Van harte proficiat met je zwangerschap! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Liefs
Hoi Keloox Bedankt voor je medeleven. Ik lees dat je misschien in verwachting bent van een tweeling? Spannend hoor! Nog 9 dagen en dan weet ik meer. Als dat zo is zal jij hier ook een foto van mijn zwangerschapstest zien. Liefs
Ok, dames, in mijn album staat er ook eentje. Hij lijkt trouwens grijs, dat streepje, maar hij is echt blauw... Ik ben goed 7 dagen ongesteld geweest, maar voelde nog steeds van alles. Om m'n hoofd een beetje rust te gunnen heb ik vanmorgen een testje gedaan. En wat schetst mijn verbazing? Zou ik nu wel of niet zwanger zijn? Ik heb echt goed veel bloed verloren en dacht ook dat ik gewoon ongesteld was. Maar nu heb ik nog steeds ongikrampjes en zo..... Nou, ik hoor het graag van jullie....
Ja meid ik zie toch echt een streepje. Ik heb ook ooit zo'n streepje gehad na mijn ongie, bij mij is het waarschijnlijk een hele vroege miskraam geweest. Ik voelde toen ook echt van alles. Wil je niet ongerust maken hoor, ik zou als ik jou was over een paar dagen gewoon nog een testje doen. Liefs Demi
Dank jullie voor de reacties! pffff, ik zit echt een beetje in de stress.... Het is al een keer mis gegaan. Ik ben ergens ook bang dat het weer een miskraam is.... Aan de andere kant...ik heb vorige week, direct na m'n menstruatie, ook een test gedaan (Matcare) en die was gewoon negatief. Had die niet dan ook positief moeten zijn? En heeft het trouwens zin om morgen meteen weer te testen?
Hoi Marije, ja dan zou je zeggen dat die test na je menstruatie ook positief had moeten zijn inderdaad. Ik duim voor je meid! spannend!
Ik wil je niet ontmoedigen Marije,maar ik heb ooit ook zo'n test gehad Zie link: http://img214.imageshack.us/img214/9241/vaagqf4.jpg Helaas was het bij mij een indrooglijntje toen. (was trouwens een kruidvat test) Ik hoop echt van harte dat jij over een aantal dagen een dikke positieve test hebt
Hoi Nathalie, Van mij was ook een kruidvattest. En jouw lijntje was ook blauw? Het lijkt er inderdaad heel erg op.... Was die van jou ook binnen de 10 minuten? Nuchter bekeken kan het toch ook niet? Ik ben gewoon ongesteld geweest en wilde m'n hoofd tot rust brengen met een negatieve test..... Gr Marije
Ja was ook een kruidvattest. En lijntje was er inderdaad binnen de 10 minuten. Was ook blauw inderdaad.