Oh, bedoel je dat? Dat begrijp ik er niet van, in elk geval (uit de gebruiksaanwijzing). Maar goed, voor mij hebben ze afgedaan! @ MissyZuilen: heb je al weer getest?
in mijn album staat ook een foto van mn testen, ovulatie en zwangerschaps. weet niet hoe ik ze hier op moet zetten, als iemand weet hoe dan meld het even en doe ik dat alsnog.
en missy zuilen...ik heb ontzettend veel afscheiding! voel me heel smerig, maar weet wel waar het van komt! en ik zie trouwens zelfs op dat hele kleine fototje van je nog een vaag kleurverschil blauw. maar heb je alweer getest?
haai haai dames gefeliciteerd ... maare weten jullie dan welke teste betrouwebaar zijn welk merk ? en de prijs
Clear Blue is altijd goed. De gewone (met een kruisje) kost geloof ik 15 euro voor 2 testen. De digitale is 20 euro met 3 testen. Die van deze site zijn ook goed. Die kosten 2,50 per test. (midstream)
Nou ik heb er nu gewoon 1 van de kruidvat van 6 zoveel Ik wil persee morgen testen omdat ik morgen avond een feesje heb en niemand weet er iets van en dus raar is als ik een drankje oversla als de test nega is heb ik toch een beter gevoel bij dat drankje maarja ik hoop gewoon dat hij al pofitief is
Staat dat niet op de site van Clear Blue? Volgens mij iets van 50. Dat is dus best veel. Kruidvat bijvoorbeeld heeft maar 25 nodig, volgens mij.
Amy, ik zeg gefeliciteerd meid! Mijn test was geloof ik net zo en ik ben toch echt zwanger. Zie mijn album.
ja ziet er wel beetje zelfde uit ja.. vorige keer (zie album) was mijn test veel duidelijker, vandaar dat ik nu zo onzeker ben ga maandag opnieuw testen..!
Goeiemorgen! Ik geloof ook dat ik zwanger ben...... In mijn album foto's erop gezet.... Niet zo heel duidelijk omdat de camera niet scherp wil stellen. Willen jullie eens kijken. Hier zie ik in elk geval een duidelijke streep! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
Zie hier ook een duidelijke streep hoor meid! van harte gefeliciteerd! (oja camera op macrostand wil wel eens helpen hihi maar deze is duidelijk hoor )