Hartstikke bedankt meiden! Ik kan het zelf alleen nog niet echt geloven. Als ik niet de hele week zo misselijk geweest was, geloofde ik het ook niet. Zal nog wel ff duren voordat het eindelijk begint te zinken! hihi
Ja ik kijk nu weer op de test het is er 1 van kruitvat en als ik goed kijk zie ik wel een heel licht streepje maar als ik er een foto van zal maken dat zou je het niet kunnen zien :S moe je daar nu weer mee he
haha juist zo eentje .. is zo moeilijk tezien maar er is er wel 1 mijn foto toestel pakt hem niet .. maar dat is zeker typ`s kruitvat zeker
Ja, is typisch kruidvat. Ik heb vorige week (dus midden in m'n cyclus) getest. Twee dagen achter elkaar en allebei met zo'n streepje. Ik vertrouw Kruidvat voor geen meter meer
Alle zwangere,van harte gefeliciteerd,superleuk! Maar wat is eigelijk met kruitvat testen dan,ik kan het ff niet volgen,is het niet goed? Liefs...
Die geeft vaak vals positief aan, tenminste bij mij en bij nog meer dames hier.... Dan maar iets meer geld en Clear Blue of die van deze site. Daar heb ik nog nooooit vals positief mee getest....
nee die zijn niet goed. het geef vrijwel nix tot iets licht`s aan maar met een foto toestel zou je het niet kunnen zien niet met de mijne inieder geval ..zo te noeme ingedroogtlijntje heel verwarrend dus Marije1980: in haar album wel goed tezien zo zag de mijne er ook uit
Dus als die van de Kruidvat een twijfelachtig streepje aangeeft moet je er zelf ook maar nog niet in geloven, maar als die een duidelijk, donkere streep aangeeft dan wel! Toch? Want ik denk dat de meeste mensen iets te vroeg testen, waardoor er nog geen duidelijk streepje zichtbaar kan zijn.
ja dat klopt .als hij iets lichter aan geef dan zal die wel pofitief zijn maar is was zeg maar nog vager dan dat
ik heb vanmorgen getest met kruidvat, en zag een vaag streepje. Maar wel dikker dan die bij jullie. Hij is net zo dik als de controlelijn en blauwig, maar dan wel heeeel vaag. Is dit dan waarschijnlijk ook een valse? Ik had net zoveel hoop, totdat ik deze verhalen las. Ik heb vanavond met matcare ultra getest met de ochtendurine van vanmorgen en die was negatief. Wat denken jullie? ik wilde er een foto van maken, dan is ie wel net te zien denk ik, maar ons fototoestel is erg wazig, niet 1 van de beste.
Ik denk dat hij dan wel positief is hoor Wies! Ik had ook een vals lijntje maar het jouwe klinkt echt wel positief! Ik zou morgen eens met een andere test testen!
ik heb vandaag weer getest met kruidvat en was negatief. Hoe kan dat dan, die moet nu toch duidelijker zijn. Ik heb die van gisteren nog aan mijn schoonzusje laten zien, en die zag hem ook. Ben nog niet ongi, maar de moed zakt wel zo. ik hoop dat jullie hier een (leuk) antwoord op hebben. liefs wies
Ahhh dat is ballen , kan hier weinig`s leuks van maken SORRY daarom nooit geen KRUITVAT test meer :x en misschien Is er toch iets niet goed gegaan met de innestelling Vroeg staduim iets fout s gegaan toch ? K weet het niet meid xxx