kruidvat gaf negatief aan, en de cb meteen een vette plus...voor mij ook never nooit geen kruidvat test meer!
dan hoop ik maar dat ie vals positief gaf, en dat het geen afgebroken zwangerschap is geweest. dan maak ik nog een kansje doo rnog een paar dagen te wachten en dan te testen, met een andere test dan natuurlijk! Toch? Zolang er nog geen bloed is, is er hoop.
ik wist niet precies wat mijn nod was maar gezien de datum van de eisprong was ik misschien 3 dagen overtijd ofzo, terwijl ik zelf dacht een week
DAGG dames ja ik heb toch getest met het merk kruidvat en volgens mij heb ik nu wel een duidelijke streep ? http://www.fotobewaren.nl/output/1189685759.jpg
kan iemand mij vertellen welke test ik het beste kan kopen? Ben nu 10 dagen overtijd en over 2 dagen wil ik gaan testen! Welke test is het meest precies (op een bloed test bij de huisarts na dan)
Dan zou ik toch gaan voor de test van deze site of die van cb. Die zijn gewoon naar mijn idee het meest betrouwbaar!
Gefeliciteerd! Die is echt duidelijk! Dan was die van laatst misschien toch echt goed?! Hahaha, misschien is er voor mij dan ook nog hoop!
Heel vage schaduwlijn, bij mij betekende dat spijtig genoeg negatief! Hopelijk is het voor jou wel positief maar ik wil je geen valse hoop geven!
hallo, ik heb een vraagje.. Ik ben 8 dagen overtijd en heb vandaag voor de 2 keer een test gedaan.. maandag ook maar was negatief.. Ik heb getest met die van de DA.. erg fijne test.. En maandag met clear blue.. Maar nu zie ik een 2e lijntje op me test, maar heel dun en als ik hem in het licht hou zie je een soort van schaduwlijn.. Maar dan wel even dik? Zwanger of niet zwanger? Ik kan het gewoon niet geloven dat het zwanger is, want na mijn hoofdpijn (al een week) heb ik helemaal nergens last van? Ik kan hem helaas er niet op zetten.. Groetjes naat
Het lijntje moet wel een kleur zijn (roze of blauw, ligt aan de test)... Een schaduwlijntje telt niet! Succes ik hoop het voor je!