nou avalon, hoop voor je dat het niet doorzet! heb je geen krampjes? tis ff afwachten nu he... ik blijf duimen draaien voor je meis!
Meiden toch... is het nu nog niet duidelijk!? Er komt géén streep als je geen hcg in je lichaam hebt, en je hebt alleen maar hcg in je lichaam als je zwanger bent (of hormonen slikt)! Dus.... streep=hcg=zwanger! Dus als je een vage streep hebt.....gefeliciteerd!
hoihoi ben ik weer even heb sinds vandaag een beetje last van een zeurend gevoel onderin me buik en als de test idd posi is dan zou ik nu 5 weken zijn ik ga van de week cb digitaal halen dan heb ik geen gezeur meer met vage streepjes en hopenlijk staat er dan zwanger in het schermpje ik weet nog dat ik met beide dochter al 6 weken zwanger was voordat ik positief testen ik blijf hopen groetjes en heel veel succes duim voor jullie allemaal
Thanks. Is heel lief van je. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik ongi ben, ook al is het zo minimaal dat ik eigenlijk geen tampon of iets dergelijks hoef te gebruiken. Het zal gewoon even tijd nodig hebben om op gang te komen denk ik. Mijn temp was wel weer wat gestegen vandaag, dus eigenlijk kan het nog alle kanten op. Joyce26 : Ik duim voor je, meid. Ik hoop dat als je van de week gaat testen, dat je positief test. Zou heel mooi zijn en als je de vorige keren pas laat positief testte, kan het binnenkort weleens een heel goed bericht zijn. Succes.
hoi avalon thanks voor je berichtje we zullen het zien hoop dat het goed zit. voor jou ook nog spannend meid kheb gehoord dat als je temp daalt als je ongi word en dat is bij jou niet zo toch? en heb je normaal veel bloedverlies als je ongi bent of niet en zolang je geen krampen hebt kan het toch nog positief uitpakken ik duim voor je meid groetjes
Het is Mega-spannend. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik heb rond 10 uur een tampon ingedaan. 2 uur later heb ik deze weer verwijderd, omdat ik wilde weten wat de stand van zaken was. Tot mijn verbazing was het alleen wat oud bloed en een paar druppels rood met wat sliertjes. Minimaal. Misschien is het toch nog niet over en uit. Ik wacht maar af. Als je mijn kaartje wil zien, deze staat in mijn foto-album. Ik ben normaal altijd heftig ongesteld en naast de krampjes in mijn buik (die ik al sinds de eisprong heb) nog geen echte ongi-krampen. Ik hou mijn vingers gekruisd en hoop toch nog op een positieve uitkomst.
jeetje meis echt super spannend ik blijf voor je duimen en hoop dat de ongi lekker wegblijft ik heb net maar een gewone cb meegenomen want de digi hadden ze niet meer en durf nu niet te testen aangezien ik al aardig wat gedronken heb vandaag dus morgenochtend ga ik hem doen hihi groetjes
Ooooh, wat spannend, Joyce. Ik hoop zo dat je positief test. Ik ga morgenochtend gelijk hier kijken wat de uitkomst is. Ik ga zometeen ook nog een test kopen bij de drogisterij. Als mijn temp morgen nog hoog is en de bloeding niet erger wordt als dit, dan doe ik morgenochtend ook een test. Misschien testen we dan allebei positief. Zou helemaal te gek zijn, he?
mijn test staat in mijn album, deze is wel duidelijk op mijn nod kreeg ik een hele vage test die staat er niet bij.
avalon ja dat zou echt te gek wezen ben benieuwd hihi zodra als ik wakker word morgen ren ik naar de wc haha danique van harte meid met je zwangerschap en een goeie duidelijke + hoop dat mijne morgen ook zo is groetjes
Ik heb vanochtend toch weer een test gedaan (gisteren ook, gisteren was ie echt super nega) en vandaag zag ik toch binnen de tijd een heeeel super licht streepje, echt heeeel licht maar hij staat er wel...toch? het was nl zo dat ik die test op de kast had neer gelegd en toen ik thuis kwam zei mijn vriend al dat ie een streepje op de test zag staan, zonder dat ik het zei..dus is ook wel goed.. Maar ik ga nog nergens van uit, al is het wel zo dat ik deze testen al best vaak heb gebruikt en er nog nooit een heel licht streepje op is gekomen, echt nog nooit, ook niet na heel lang wachten... Dus hoop dat dit iets goed betekend...ik wacht het maar af maar het is nu nog spannender! Liefs Syl
Sylvia, volgens mij geldt ook hier: een streep is een streep. Alleen met HCG kan je een streepje krijgen. Voorzichtig proficiat en ik denk dat je over een paar dagen helemaal posi kan testen!
Zou wel helemaal super zijn natuurlijk! Ik heb wel eens een keer vals posi getest met romed maarja, die staan daar ook om bekent.. Ben benieuwd, ik houd jullie op de hoogte! Liefs Syl
zeg die romedtesten waar koop je die, op internet? Ik heb een 2 de posi ovu test, eergisteren en vandaag? Vandaag is de temp weer gedaald en buikpijn...... Mozet ik m'n banner 2 dagen verder zetten?
ik wil niet de partypooper zijn maar.. ik heb het ook gevraagd aan lenny post van matcare en zij geeft als antwoord dat je een vage streep niet als positief kunt beschouwen.. dus idd, over een paar dagen nog maar eens testen!
Maar hoe kan het dan dat je altijd super negatief test met die testen dan ineens komt er een streepje te staan? Nouja, ik zie het nog maar als negatief... dan kan het ook niet tegenvallen Liefs Syl
tja sylvia, geen idee.. ik vind het ook raar. het lijkt mij ook dat het streepje alleen komt als er hcg aanwezig is.. misschien willen we het gewoon te graag.
volgens mij is het zo dat er alleen een streepje komt als je hcg hebt anders hoort een test niet aan te kleuren toch? er zijn ook genoeg meiden die test van apotheek hebben gedaan waar een licht 2de streepje op kwam te staan en ook idd zwanger zijn bij sommige testen staat ook in de gebruiksaanwijzing dat ookal is de kleur intensiteit een stuk lichter dan de controle streep het betekent dat er hcg is aangetroffen en je ervan uit kan gaan dat je zwanger bent. heb er ook niet echt veel verstand van maar neem aan dat als je een licht streepje hebt en je test later nog een keer dat ie dan wel duidenlijker zou moeten worden toch?
goeiemorgen nou ik heb een cb test gedaan vanmorgen maar er staat echt een super vaag streepje met het oog redenlijk te zien maar als ik foto wil maken is ie te onduidelijk dus ik ga er maar vanuit dat ie nega is toch vreemd na die apotheek test die was ook wel vaag maar daar zag je hem beter op dan op de cb. avalon heb jij al getest? ben benieuwd groetjes