Precies! Kun je er niet even een fotootje van plaatsen in je album? Kunnen we even meekijken. Vinden we altijd leuk hier!
Hoi meiden, ik weet eindelijk wat er aan de hand is... Het blijkt dat ik pco heb.Mijn eierstokken zaten vol met follikels, alleen heb ik vrijwel nooit een eisprong. Bij pco is je lh gehalte veel hoger als normaal, dat verklaard mijn vreemde persona testen dan ook. En omdat het lh veel lijkt op hcg heb ik daarom ook vage zwangerschaptesten gehad. De zwangerschapstest hoeft dus niet alleen op hcg te reageren. Over anderhalve week heb ik weer een afspraak om de uitslag van mijn bloedtest te gaan bespreken en aan de hand daarvan een plan van aanpak te gaan maken.Ik zal dus met medicijnen een eisprong moeten krijgen omdat mijn eigen lichaam die waarschijnlijk bijna nooit zal aanmaken. Liefs
Dankje peetjuh, en jij nog van harte met je zwangerschap! Ik blijf heel positief hoor na dit bericht, het is even een vreselijk bericht maar gelukkig ben ik jong en heb ik nog alle tijd. Het is niet onmogelijk om kindjes te krijgen het zal alleen mogelijk iets langer duren en op een iets minder leuke manier. liefs
je heb gelijk je bent nogjong dus nog genoeg kans en dan maar met medicijnen als het helpt dan is het alleen maar goed. gelukkig ben je er achter gekomen en super dat je zo positief bent wat dat werkt allemaal mee en het is een hele mooie eigenschap
Wat denken jullie van de test in mijn album? Gisteren een test gedaan en die was negatief. Toen ik hem na een half uurtje weg wilde gooien zag ik een heel vaag streepje. Vanmorgen nog een test gedaan en toen kwam dus dit vage streepje tevoorschijn maar wel binnen de 3 minuten. Het kan geen HCG meer zijn van mijn vorige zwangerschap (miskraam gehad) want daarna heb ik nog 2 negatieve testen gehad.
he marlie, ik zie wel iets van een streepje.... watvoor kleur is het? ik zou toch zeggen.... een voorzichtige feli... maar ik ken de testen zelf niet. mis. morgen nog een keer testen, kijken of die duidelijker wordt? liefss
De kleur is ook paarsig net als het andere streepje.....daarom heb ik ook wel een heel klein beetje hoop. Vind het wel spannend hoor. Inderdaad morgen nog maar eens testen.....
Heb net inderdaad nog 2 testen bij Kruidvat gekocht en er één gedaan. Het streepje is iets duidelijker dan die van vanmorgen. Morgenochtend nog maar eens met ochtendurine en dan hoop ik dat hij nog duidelijker te zien is....spannend hoor! Zou wel fantastisch zijn meteen na de miskraam weer zwanger zijn.
hoi, Ik heb gisteren ook positief getest net als die andere 3 maar bij de huisarts is die negatief,hoe kan dat? Ik heb om bloedtest gevraagd maar de ha zei dat het geen zin heeft. Ik ben het een beetje zat van onze huisarts. na mijn miskraam op 5 augustus ben ik niet meer ongi geweest,wel geklusd tussendoor de test staat ik mijn album,wat vinden jullie ervan?zien jullie ook 2 strepjes? groetjes, Beata
Marlie, gefeliciteerd hoor! Dit is overduidelijk een positieve test! Een fijne zwangerschap gewenst hopelijk gaat het deze keer helemaal goed!