foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Precies! Kun je er niet even een fotootje van plaatsen in je album? Kunnen we even meekijken. Vinden we altijd leuk hier! :D

2. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi meiden,

ik weet eindelijk wat er aan de hand is...

Het blijkt dat ik pco heb.Mijn eierstokken zaten vol met follikels, alleen heb ik vrijwel nooit een eisprong.

Bij pco is je lh gehalte veel hoger als normaal, dat verklaard mijn vreemde persona testen dan ook. En omdat het lh veel lijkt op hcg heb ik daarom ook vage zwangerschaptesten gehad. De zwangerschapstest hoeft dus niet alleen op hcg te reageren.

Over anderhalve week heb ik weer een afspraak om de uitslag van mijn bloedtest te gaan bespreken en aan de hand daarvan een plan van aanpak te gaan maken.Ik zal dus met medicijnen een eisprong moeten krijgen omdat mijn eigen lichaam die waarschijnlijk bijna nooit zal aanmaken.

Liefs

3. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    jeetje meid...dat is niet zo leuk ik hoop dat alles goed komt voor je. nou sterkte hoor.

4. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Dankje peetjuh, en jij nog van harte met je zwangerschap!

Ik blijf heel positief hoor na dit bericht, het is even een vreselijk bericht maar gelukkig ben ik jong en heb ik nog alle tijd. Het is niet onmogelijk om kindjes te krijgen het zal alleen mogelijk iets langer duren en op een iets minder leuke manier.

liefs

5. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    je heb gelijk je bent nogjong dus nog genoeg kans en dan maar met medicijnen als het helpt dan is het alleen maar goed. gelukkig ben je er achter gekomen en super dat je zo positief bent wat dat werkt allemaal mee en het is een hele mooie eigenschap ;)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    in mijn album staat een duidelijke test van vorige week woensdag...

7. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wat denken jullie van de test in mijn album?
    Gisteren een test gedaan en die was negatief. Toen ik hem na een half uurtje weg wilde gooien zag ik een heel vaag streepje. Vanmorgen nog een test gedaan en toen kwam dus dit vage streepje tevoorschijn maar wel binnen de 3 minuten.
    Het kan geen HCG meer zijn van mijn vorige zwangerschap (miskraam gehad) want daarna heb ik nog 2 negatieve testen gehad.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    he marlie,

ik zie wel iets van een streepje.... watvoor kleur is het? ik zou toch zeggen.... een voorzichtige feli... maar ik ken de testen zelf niet.

mis. morgen nog een keer testen, kijken of die duidelijker wordt?
    liefss

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Het lijkt wel op mijn eerste positieve test (zie album). Dus ik durf je wel te feliciteren!

10. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    De kleur is ook paarsig net als het andere streepje.....daarom heb ik ook wel een heel klein beetje hoop. Vind het wel spannend hoor.
    Inderdaad morgen nog maar eens testen.....

11. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    He Marlie,

Ik zie ook echt een streep hoor!
    Ben benieuwd wat de test morgen zegt.

Liefs Monique

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zie duidelijk een 2e streep! :D

13. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    die van kruidvat is goed te zien en die andere eigenlijk, alvast voorzichtig gefeliciteerd!

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ja hoor ik zie er 2 !, alvast een voorzichtig gefeliciteerd meis !

15. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Heb net inderdaad nog 2 testen bij Kruidvat gekocht en er één gedaan. Het streepje is iets duidelijker dan die van vanmorgen. Morgenochtend nog maar eens met ochtendurine en dan hoop ik dat hij nog duidelijker te zien is....spannend hoor! Zou wel fantastisch zijn meteen na de miskraam weer zwanger zijn.

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ziet er goed uit Marlie.. van harte!

17. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hoi,

Ik heb gisteren ook positief getest net als die andere 3 maar bij de huisarts is die negatief,hoe kan dat? :(

Ik heb om bloedtest gevraagd maar de ha zei dat het geen zin heeft.

Ik ben het een beetje zat van onze huisarts.

na mijn miskraam op 5 augustus ben ik niet meer ongi geweest,wel geklusd tussendoor :)

de test staat ik mijn album,wat vinden jullie ervan?zien jullie ook 2 strepjes?

groetjes,

Beata

18. Milla

Milla Niet meer actief

Ik zie geen test in je album staan..

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zie ook geen test

20. Milla

Milla Niet meer actief

Marlie, gefeliciteerd hoor! Dit is overduidelijk een positieve test! Een fijne zwangerschap gewenst hopelijk gaat het deze keer helemaal goed!

Deel Deze Pagina