nu kun je wel dew test zien Vanmorgen weer urine naar de ha gebracht,vanmiddag ff terug bellen,ben benieuwd! Groetjes,
Marlie,van harte gefeliciteerd! Ik maak het zelfde mee,hoor alleen ben nog lang niet zo ver als jij. Hopen dat het goed gaat deze keer, En veel succes voor al die andere meiden die zwanger willen worden!
Nou Beata, Gefeliciteerd hoor! Als dat niet zwanger is! Anoul ook gefeliciteerd! Allebei een fijne zwangerschap toegewenst!
@ Beata : is het een test van Clear bleu? de digitale? Daar komen namelijk altijd 2 streepjes op te staan. Je moet dan echt uit gaan van wat er op het schermpje staat.... (voor degene die het niet wisten..) Hoop natuurlijk voor je dat het wel raak is!
Mijn eerste test was ook zo vaag hoor! Staan in mijn album.. haha.. elke dag toen nog maar getest.. wilde het ook niet geloven!
meis di test van jou is een digi tale je mag niet dat dingetje wat je erin moet stoppen aflezen die is namelijk vaak 2 strepen je moet aflezen wat er in het venster staan
Daar is hier al eerder een keer verwarring over geweest.. vandaar dat ik het erbij geschreven heb! begrijp me niet verkeerd! Hoop natuurlijk dat je zwanger bent meid! Maar bij digitale altijd uit gaan van wat er op het venster staat (zwanger/niet zwanger)
Hoi dames In mijn album staan 3 testen. Van matcare, clear blue en cleaur digitale test. Alle andere dames die ook zwanger zijn van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap! En voor alle andere dames die bezig zijn om zwanger te worden: ik hoop voor jullie dat jullie ook snel zwanger zullen zijn en een mooie test in jullie handen zullen hebben. Liefs
Meiden,ik snap niks meer van m'n lichaam. 14 april dit jaar ben ik bevallen van m'n tweede kindje. Na 4 weken ben ik weer aan de pil gegaan. Omdat me dit niet goed beviel (depressieve klachten) ben ik daar na 2 maanden weer mee gestopt. 10 augustus ben ik voor het laatst ongi geweest en tot op heden niet meer. We hebben onveilige sex gehad en daarom heb ik maandag voor de zekerheid maar een test gedaan. Deze was negatief. Wat moet ik nu doen,nog ff afwachten of toch maar ff langs de huisarts? (mocht ik wel zwanger zijn,dan is dit kindje meer dan welkom) Liefs Wendy
Het hoeft niet de digitale test te zijn van CB, die van de Etos ziet er precies hetzelfde uit. Daarnaast, ik denk dat als je zulke dikke strepen hebt in de CB-test dat er haast wel 'zwanger' op het schermpje heeft gestaan. Gefeliciteerd alvast!
Bij de etos test staat geen pijltje bij, en echt op het blote oog kun je niet zien of de test + is. Al zou dat goed kunnen. Het gaat om het verschil in donkerte van de strepen.