hoi, ja ja dat wet ik alleen dat venstertje met ZWANGER IS NA EEN UUR WEER LEEG,TOCH?en ik heb een foto op mijn telefoon met ZWANGER EROP maar die moet ik eerst dan op de computer kunnen krijgen maar ik doe mijn best, groet,
hallo, Ik ben zo in de waar!hoe kan dat? Vanmorgen weer positief getest,zien jullie het zelf en de urine naar de ha gebracht,daar was die weer negatief.pffffffffffff Heb voor vanavond een afspraak met een echoburo gemaakt,kijken of we daar wat duidelijkheid krijgen. Groetjes,
omdat het heel onwerkelijk is als je zwanger bent. Vooral als je al een tijdje bezig bent. Je wilt niet weten hoeveel testen ik gedaan had
pff nou dat is idd vaag zeg,jemig nooit eerder van gehoord, hoop dat je snel duidelijk heid krijgt meis
Hoi meiden, A.s. zaterdag is mijn NOD. Omdat ik het gevoel heb zwanger te zijn, heb ik afgelopen woensdag ( 4 dgn voor NOD) al een test gedaan (hema) niks te zien Vanochtend (2 dgn voor NOD) weer een test en nu wel een (vaag wel blauwig) lijntje. Zouden jullie je mening hierover eens willen geven aub? Door het verkleinen nog vager geworden, hoop dat jullie het zien. Zaterdag maar weer testen anders (als ik nog niet ongesteld geworden ben dan.....)
Ik zie wel een vage streep. Hopen dat je zaterdag een dikke streep krijgt. Ik zal voor je duimen! Liefs
hoi hoi ben gisteren maar een echoburo geweest maar er was niks te zien het kan dat het nog veel te vroeg is of andres ben ik schijn zwanger,zei ze. Toen zei ik schijn zwanger?hallo,doe ff normaal,zo er ben ik nou ook weer niet,hehe. Ik moet zo vaak naar de wc,mijn borsten zijn gevoelig,heb warm,de test is posi,dus....nou ze had ook geen verklaring. 2 oktober moet ik bij de verloskundige zijn dat moest ik dan ook afzeggen volgens haar,pffff. Ik laat die afspraak lekker staan en verder afwachten dan,he? dinsdag heb ik ook afspraak bij de ha,en dan vraag ik al 5 keer om een bloed test,hopen dat hij dit keer wel doet :x
Jeetje wat een verhaal zeg beata. Ik zou ook de afspraak bij de vk laten staan hoor. Mocht je toch nog ongesteld (wat ik natuurlijk niet hoop voor jou) kan je het altijd nog afzeggen. Ik heb het wel met je te doen hoor. Veel sterkte iig. Liefs
Beata wat een vreemde situatie! En dan ook nog dat ze zeggen schijnzwanger. Dat kan dus niet he. Je kunt geen positieve test hebben. Schijnzwangerschap bij mensen bestaat volgens mijn gyn niet. Wel dat mensen zich wat inbeelden, maar echte schijnzwangerschap zoals bij dieren bestaat niet. Ik heb er destijds naar gevraagd omdat bij mij geen vruchtje zichbaar was. Operatie BBZ, maar ook daar geen vruchtje. Buitenstaanders vroegen zich toen ook af of ik schijnzwanger was. Ik werd zo flauw van die opmerkingen dat ik het de gyn had gevraagd. En die vertelde dus dat het niet bestond. UIteindelijk is het vruchtje er wel uitgekomen, dus heeft het wel ergens in de baarmoeder gezeten. Beetje offtopic, sorry.
@FUNNYME,echo heb ik om 8.30. ik laat jullie nog wel weten hoe het daar gegaan is. Euhhh wie was hier ook meteen na mskraam weer zwanger?en hoe wist je het dat het niet de hcg van je vorige zwangerschap nog in je lijf was? Ik duurf er niet meer over hebben,ik ben toch niet schijn zwanger?pffff Nou ja,ik wacht nog ff.....
Hoi Beate, Wat vervelend voor je, dat heen en weer geslinger. Hoop natuurlijk voor je dat je toch gewoon zwanger bent. Maar zoals je zelf al schrijft, je miskraam is nog maar zo kort geleden, dus het kan zijn dat je daarom nog positief test. Hormonen kunnen nog lang in je lichaam blijven zitten. Nogmaals, hoop het natuurlijk niet voor je, maar het is wel een mogelijkheid. Liefs Sara
Hi Beata, Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! Alleen na een miskraam kan je cyclus een stukje langer zijn dan normaal. Waarschijnlijk ben je nog niet zo ver. Dat zou een boel verklaren. De huisarts kan dan minder gevoelige testen hebben waardoor die nog negatief zijn, op de echo is nog niets te zien, daar ik het ook te vroeg voor en CB digitaal is heel gevoelig en daardoor wel positief. Als je al 6,5 week was geweest was vorige week je vorige test al knal positief geweest. Dus waarschijnlijk ben je rond de 4 weken en ben je hartstikke zwanger. Ik zou de afspraak met de vk niet afzeggen. Zelf heb ik ook wel eens een miskraam gehad. Als er geen weefsel is blijven zitten dan zou het hcg al lang weg moeten zijn. Kan me echt niet voorstellen dat dat nog in je bloed zit. Heel veel succes en idd ga voor die bloedtest. Zeg anders tegen de arts dat je niet meer kunt slapen van onzekerheid. Dat je echt staat op een bloedtest. Ik zou hem niet vertellen over de echo. Anders zegt hij meteen, zie je wel. Maar bij 4 weken is daar ook niets te zien.