Jeetje mied, wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je gek van onzekerheid wordt! Ik ben meteen zwanger geworden na mijn miskraam. Omdat wij meteen weer ervoor wilde gaan, heb ik een goede week na mijn miskraam 2 testen gedaan en deze waren negatief. Hierdoor wist ik dat het hcg eruit was. Mijn testen worden nu ook weer met de dag duidelijker.... Sterkte meid. Hopelijk vergissen ze zich en ben je inderdaad lekker zwanger!
ja idd.ik heb ook na mijn miskraam eerst negatief getest en daarna pas positief en de testen worden ook elke dag wat duidelijker,eerst was een waag strepje,4 dagen later een duidelijke strep en eergisteren of zo weer een dikke strepje,gelukkig kan ik hier met jullie over praten want tegen andere mensen ga ik mijn mond dicht houden 8) Marlie,wanneer heb je je eerste echo? bedank,he?!
Tja, je zult er wel moedeloos van worden....dat klinkt toch echt zwanger. Toevallig vanmiddag gebeld en kan 8 oktober komen voor een echo. Spannend dus. Ik zal dan 7 weken en 2 dagen zijn.
mijn echo is op 2 oktober,erg spanned,hoor. Ik hoop dat het dan wel wat zien valt anders mogen die snel komen dan kunnen we verden gaan klussen Heb je al symptomen?
Nee, nergens last van...alleen wel heel erg moe. Succes 2 oktober bij de echo...ik ga voor je duimen!
Ik heb vanmorgen getest, en er staat duidelijk een streep die niet meer wegtrekt, joechei! Alleen was de batterij van het fototoestel net leeg toen ik de foto's op mijn computer wilde zetten. Ik zet hier dus straks wel even een foto. Gek zeg.. mijn eerste zwangerschap heb ik hier beleefd, die eindigde na 12 weken in een miskraam. En mijn tweede zwangerschap heb ik hier doorgebracht, mijn zoontje is op 1 februari dit jaar geboren. En hopelijk gaat dit (derde zwangerschap) goed en volgt er een tweede kindje
Dank jullie! Hoever ik nu ben, nog niet eens 4 weken volgens mij, mijn cyclus schommelde de afgelopen 3 maanden tussen 26 en 28 dagen, op mijn cyclusbanner heb ik 28 ingevuld. De test staat in mijn album, maar wat een vage shizzle zeg, zo op die foto zie je het veel minder duidelijk dan hier in mijn handen. En het venstertje is pisgeel door de witte achtergrond (of de urine)
Gefeliciteerd! Hij lijkt veel op mijn eerste test....en inderdaad in het echt zie je het altijd beter dan op de foto.
Dank je! Ja hij lijkt ook op de test die ik van mijn zoontje had. Vanmorgen een nieuwe test gedaan, die is al iets duidelijker. (album)
ooo meiden! Vandaag bloed verlies.Weer op een zondag,hehehe,ik ben zo bang op een zondag sochtends naar de wc te gaan(vorige miskraam op een zondag) Ik ben beetje teleurgesteld,mij de test is steeds positief,ik snap er helemaal niets van Maar we gaan verder proberen en ik hoop dat het snel gaat lukken Moet ik morgen dan wel de verloskundige bellen en het na laten kijken? Groetjes,, Beata
Wordt steeds duidelijker hoor! Deze lijkt erg op mijn eerste test (1 dag voor NOD) Beata, ik zou het wel na laten kijken door de verloskundige. Zeker als je niet een echte ongesteldheid krijgt, maar een kleine bloeding. Sterkte en ik duim dat alles goed zit!