Ik hoop dat het gelukt is. Dit is dus een voorbeeld van een heel erg vage test, waar je geen zak aan hebt! Op de foto is hij nog vager dan in het echt! Ach ja, die moeten er ook zijn... Nou ja, het lukt dus niet met de foto... dan probeer ik een url: http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=31722 http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=31724
konijn, ik denk toch echt dat dit een + gaat worden hoor. Test over 2-3 dagen nog een keer en dan moet hij een stuk duidelijker zijn.
vind je hem vaag, ik zie duidleijk een tweede streep, kijk maar eens in mijn album,volgens mij de zelfde test als jou
kijk eens hier je test hoeven ze niet meer te klikken! Ik zal ook eens een foto trekken van mijn verzameling hahaha!
Hé! Wat goed zeg bw! Dank je! Ik voel me een enorme digibeet . Derona: hij lijkt er inderdaad een beetje op, maar die van jou is wel duidelijker hoor! Bij mij kwam de streep tussen de 5 en 15 minuten op. Daarna is hij niet meer veranderd. Groetjes!
binnen de 30 min mag je de streep aflezen,en jij ze;f ziettoch ook een streep, een streep is een streep hoe licht hij ook is,staat ook in de bijsluiter, en als je het niet vertrouwd,doe je een digi test
Ik wacht nog wel een paar dagjes en dan doe ik er nog maar een... Er staat inderdaad dat hij binnen 30 min. geldig is en dat een vage streep ook een streep is.... Grrr... ben een beetje bang om mezelf blij te maken met een dode mus. Ik had gewoon een paar dagen moeten wachten natuurlijk (had ik ook afgesproken met mijn man) maar ja, ik dacht het zo zeker te weten... Bedankt voor de reacties in ieder geval! En leuk haar trouwens!
thnx meis, snap dat je onzeker bent.,maar ik zie een duidelijke streep,maar ja ieder mens is anders hahaha
Nou hier mijn verzameling haha! Van de eerste dag op NOD tm nu! ik had namelijk echt een gevoel dat ik zwanger was al vanaf mijn ovulatie was het anders raar he? dit zijn dus pas echt vage testje en ik durf nog geen digi te doen deze bewaar ik tot vrijdag!
ben nog maar 3 dagen overtijd hihi maar begon zondag met testen toen was mijn NOD! dus vandaar zo vaag.. en mijn ei viel ook wat later..dus kan best dat mij cyclus nu wat langer was..en ik dus erg vroeg ben met testen.. is ook moeilijk om duidelijk op de foto te krijgen.. Maar het streepje is hier wel wat duidelijk dus gelukkig maar verschil met die van zondag en nu is dus ook erg groot
Dan ben je ongeveer net zo veel overtijd als ik! wel grappig om het streepje steeds duidelijker te zien worden!
Ik heb ook overtijd, maar test nog steeds negatief. Snap er niks van, want FF heeft duidelijk mijn ei bepaald en dat zit ik nu al op dag 15 na me ei. Ook is me temp vanmorgen weer gestegen naar een temp die t hoogste is van t hele kaartje..