nou..als ik je kaartje zo zie kan het toch bijna niet anders meis....wellicht is je hcg nog teweinig ...bij was het al heel vroeg aanwezig ( 5 dagen voor NOD...), maar bij de meeste vrouwen was het pas later aan tetonen...(als je zo om je heen leest...) ik duim meis !
he konijn, ik heb geen ervaring posi testen, maar ik zou echt helemaal uit mn dak gaan van zo'n test! ziet er erg posi uit hoor! alvast ene voorzichtige feli we horen het wel als je nog een keer hebt getest! liefss
Konijntje, dit is volgens mij een pos. test. Ik heb ook vage testen gehad toen ik van me dochter zwanger was. Een streep is een streep zelfs vaag, ik kon het ook niet geloven maar het was echt zo
@Konijn & BWtje, alvast een voorzichtige felicitatie, want volgens mij zijn ze positief hoor. Dus ik denk: zwanger!
Oooh meiden.... Ik heb iets stoms gedaan..... Ik heb getest! Ik zat een beetje te rekenen en uitgaande van 32 dagen (vorige cyclus), zit ik nu 4 dagen voor NOD en dan kun je volgens Matcare testen. Ik rekende eigenlijk op negatief... M'n lief is niet eens thuis.... (en die wil samen testen, en gelijk heeft'ie....) Ooo... Willen jullie in m'n album kijken? Ik twijfel.... Woehaaa, ik doe dit nooit meer! (in m'n upje testen bedoel ik....)
Ooo, dropje! Alleen testen is niet handig natuurlijk (maar ja, om vijf uur 's nachts testen ook niet zo). Ik zie wel een lijntje... maar ben duidelijk geen lijntjesexpert .
dames kijk eens in m'n album ivm met m'n ovutestjes, m'n temp is vandaag 0.1 gezakt maar, de ovutest was gisteren veel donkerder dan vandaag. Snap het niet meer. Normaal heb ik steevast op dag 14 een eisprong, nu is hij enkele dagen vroeger zo te zien , maar hoe komt het dan dat de temp 0.1 gezakt is. Zou eitje net vannacht gesprongen zijn. Wat denken jullie Men tempkaart staat bij tempkaarten
haha ik snap je helemaal! hier ook een testverslaafde die staat hier in het fotoalbum.. hoe krijg je een eigen fotoalbum eigenlijk en kan ik in die van jou kijken? weet nog niet hoe alles werkt! hier nog iemand die alleen vage streepjes krijgt hihi maarruh ik doe as vrijdag ook een digi doen we hem samen leuk! Hopelijk staat er bij beide ZWANGER! SPANNEND HE?!
konijn doe je vrijdag ook met de digi test? lijkt me leuk om hier 3 x zwanger test in het fotoalbum te zien!
Ik ga deze keer netjes doen wat ik met mijn man had afgesproken: zaterdagochtend testen! Hoewel ik me enorm in zal moeten houden om niet met jullie mee te doen morgen! Er is nog een kans dat ik morgen weer naar de HA moet... dan laat ik het door de assistente nakijken en als het goed is weet ik het dan zeker... In ieder geval hoop ik van het weekend een hele duidelijke streep/zwanger in het fotoalbum te zetten. Heel veel testplezier morgen! (Want hij zal ongetwijfeld positief zijn! Liefs en groetjes