Haha Bevalt goed zeker... zo van de waps?! Ik heb net twee nieuwe tests gehaald, met in mijn hoofd dat ik gewoon nu ga testen. Maar ik doe het toch maar morgenochtend... anders krijg ik weer op mijn kop van mijn man! Ik kan er natuurlijk ook eentje stiekem nu al doen en voor de vorm morgenochtend nog één . Maar officieel hou ik niet van stiekem... Bij mij vliegt mijn gevoel nu heen en weer tussen 'ik ben zwanger' en 'vergis ik me niet in mijn streepje en blijft mijn menstruatie uit door de medicijnen'... Ach ja, nog een dagje zenuwen trek ik ook nog wel
Gefeliciteerd steffel! Enne Konijn ik zou dus gewoon gelijk testen, je gaat toch niet nog een dag langer in spanning zitten, doie je voor de vorm morgen weer eentje Maar volgens mij ben je hartstikke zwanger meid!
Ik denk dat mijn man het vervelender zou vinden om nog een nacht niet te slapen omdat ik lig te draaien van de zenuwen .
NOU DITR IS EEN DUIDELIJKE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd, als je nu nog twijfelt,kom ik persoonlijk langs om je wakker te schudden
hahahaa goed zo,ik kon het de eerste keer ook niet geloven hoor hihih pas toen ik een digi deed en er stond zwanger geloofde ik het pas hahaha
nou konijn, dat is overduidelijk hoor! joepie, weer ROZE heb je je manlief al op dehoogte gesteld? anyway, dikke gefeli!
Dank je Talia! Ik vind het zo lief dat iedereen zo meeleeft. Ik hoop echt dat het voor jou ook gaat komen... 'Manlief' was er, in tegenstelling tot ikzelf, na de vorige test al van overtuigd!
nou, mooi joh! Strooi maar wat hcg'tjes nee haha, hou maar lekker zelf. Ik wacht wel af wat de doks gaan zeggen en doen liefss
Ik zie inderdaad ook een streepje meid! Maar is het streepje ook blauw? Op de foto lijkt hij namelijk grijs en dan kan het een indrooglijntje zijn.