OOk al is de foto onduidelijk je ziet wel heeeeeeeel goed dat het 2 vette strepen zijn! gefeliciteerd meid!
haha onduidelijk je moet eens in mijn album kijken dat is het toppunt van onduidelijk maar ja ik heb ook gelijk op mijn NOD dag getest ik wist gewoon echt dat ik zwanger was ook al durf je het nog niet hardop te zeggen en twijfel je enorm! maar die van jou noem ik een dikke vette streep en gezellie bij de mama's van juni kletsen
he bruidje ik ongeveer zo zelfde test wat hij heb van de kruidvat alleen die van mij is iets lichter, en iets dunner. ik hoop dat dit een goed tekken is. groetjes honey
Ik zie wel een streepje, maar lijkt wel erg op een indroogstreepje... zou over een dag of 2 nog een keer testen!
ik zie wel een lijntje hoor ! de eeste test die ik deed was van matcare met ochtendurine. was ook niet duidelijk. in de loop van de dag heb ik er nog 1 gedaan, maar dan met een kruidvattest die was echt heeeel duidelijk. (staat in mijn album) misschien moet je er ook 1 van een ander merk proberen succes
hoi willen jullie hier eens naar kijken net getest nog vijf dagen voor nod kan het bijna niet geloven
Ik zie overal streepjes! minimuis: gefeliciteerd! djara: een kleine feli vast, over een paar daagjes een grote?
dankje sam mv kylian ben er een beetje door van slag mijn vriend is er niet en ik kon mij niet inhouden dacht dat hij negatief zou zijn dus nu ff wachten tot hij thuis is en dan kan ik hem het nieuws brengen omdat ik bij de eerste zwangerschap pas met 6weken pos testen had ik zoiets ach zal wel niet wel dus groetjes naomi
hoi tezz weet het zeker gebruik namelijk de persona en die heeft op dag negen een ei gegeven en ik heb 26 sep mijn laaste op bezoek gehad moet er wel bij zeggen dat bij mij van ei tot mijn 16dagen is dus moet ik dan 23 dagen of 25 dagen aanhouden want dan ben ik 2dagen verder :