GEFELICITEERD MEIDEN......... ik hoop dat ik ook snel een test erop mag zetten. een onduidelijke of een duidelijke maakt me niets uit al er maar een streep verschijnt. hha groetjes mik
gefeliciteerd allemaal! ik moet nog eventjes wachten met testen grr maar denk dat het negatief is voel helemaal niks ( al zeg dat niks natuurlijk had ik ook bij me eerste zwangerschap) verschrikkelijk om zo in spanning te zitten en de dagen gaan ook totaal niet voorbij En ik weet dus ook niet precies hoelang me cyclus is die heb ik nooit geteld
vanmiddag naar de dokter, dan weet ik meer.... ik had nog een test gedaan en die was negatief. ik ben nu ongeveer 8 dgn overtijd.
ik denk dat je wel zwanger ben hoor. ik hoef niet mijn ogen samen te knijpen om er een lijntje van te maken. leuk om te zien hoe dit topic gebruikt word. ik heb hem zelf geopend omdat ik zelf een valse test had. en werd dus ongi. daarna een paar maanden verder kon ik echt melden dat ik zwanger was en nu moet ik nog maar zo 8 weken. hoop dat iedereen snel een posi test mag hebben.
ja dat is idd dan wel erg leuk zo zie je maar hoe veel erop gereageerd word. en een valse test is niet leuk nee lijkt me vreselijk en leuk dat je nu zwanger bent !
hoi hoi, heb net een testje gedaan met de cleurbleu digi en er stond gewoon zwanger op kan het niet echt geloven maar het staat er echt dus ben ik nu echt zwanger dan kan er geen foto van maken het lukte niet zo goed. xx claudia
daar ben ik het niet helemaal mee eens. cb digital zei bij mij ook zwanger, maar eitje was in eileider blijven zitten, is nooit een vruchtje geworden, en was dus eigenlijk niet zwanger...
In mijn album 2 testen 1 dag voor NOD. Op de foto zijn ze wel wat onduidelijker dan in het echt! maar toch zwanger he?!
hoi meiden, heb daarnet nog een test gedaan met de gewone clearbleu en het was weer positief en heel duidelijk ook nog. begin het nu een beetje te geloven. morgen nog maar 1 doen haha. xx claudia