Lieve meiden, De enige test die echt duidelijk is vind ik toch wel de digitale van CB... die zegt je bent ZWANGER of NIET ZWANGER. Het is wel hard als er niet staat maar het is wel gelijk duidelijk. Hoop er eind volgende week een eentje te hebben met ZWANGER Succes allemaal met testen. Liefs, Gaby
hoihoi ja de digi cb wou ik ook gaan doen maar ja die was uitverkocht en ongeduldig dat ik dan ben dan neem ik maar een gewone maar goed kheb nu zoiets van het + je was zo ontzettend vaag dat ik hem maar zie als nega gabybaby hoop dat jij volgende week een hele mooie ZWANGER op het schermpje hebt staan groetjes
Hi Joyce, een streepje is een streepje, meid. Met een paar dagen wordt het vast beter. Ik heb geen test meer gedaan. Was niet meer nodig. Mijn temperatuur is naar beneden gekelderd en het is nu wachten tot de ongi doorbreekt. Helaas, maar ik weet nu tenminste wel waar ik aan toe ben. Ik richt mijn blik weer op de toekomst en we gaan er weer voor. Ik denk wel dat jij zwanger bent en ik hoop dat je spoedig positiever test. Succes. Marianne
Weet je wat ook ontzettend goed werkt? Pas een paar dagen na je NOD testen. Ben je ten eerste al weer een stukje verder en heb je meer kans op een duidelijk resultaat. Werkte bij mij prima op deze manier! En is een leuke manier om jezelf te testen, hou ik het vol of niet
Hai Joyce, ja ze zijn wel populair die digitale en duur maar je weet wel waar je aan toe bent. Ik had toen ik zwanger was eerst 4 'gewone' testen gedaan (elke keer een streepje maar vaag en toen wist ik nog niet dat dat ook als positief werd gezien) en daarna die digitale... tja dat was duidelijk daar stond gewoon ZWANGER, geen testen die je tegen het licht moest houden etc. Nou sterkte met je nieuwe test.... dat hij maar superduidelijk mag zijn. Enne ja ik heb de digitale als in huis Liefs, Gaby
Hi Kiki, ja ik ben het helemaal met je eens dat je niet te vroeg moet testen. Maar ja zo spannend allemaal. In het begin ook wel eens voor mijn NOD getest maar dat zorgt alleen maar voor teleurstelling en je weet ook niet of het wel goed blijft gaan. Een paar dagen voor je NOD testen kan ook nog mis gaan en dan ben je helemaal teleurgesteld. Ik heb toen ik van 30 naar 33 dagen ging wel getest want ik was altijd zo regelmatig... maar nu helaas niet meer. Deze maand ga ik naar een hele korte cyclus toe aangezien mijn eitje veel eerder kwam. Succes met je zwangerschap! Liefs, Gaby
avalon das balen meid had nog zulke goeie hoop bij jou kiki als ik idd zwanger zou zijn dan zou ik nu 5 a 6 weken zijn laatste echte menstruatie was 27 november en 21 december 2 dagen wat bloedverlies gehad eerste dag slijm en lichtroze 2de dag donker en stolsels daarna niks meer normaal ben ik het altijd flink heftig en 5 tot 7 dagen. nog gefeliciteerd met je zwangerschap gabybaby ik denk dat ik maar niet meer ga testen ga er vanuit dat de cb negatief was en ga nu netjes afwachten of ik ongi word mocht ik over 2 weken nog niet ongi zijn dan doe ik weer een test. groetjes
De cb heeft alleen meer hcg nodig om positief te testen. Dus die kan negatief geven als je net een dagje te vroeg test. En sorry hoor maar een streep is en blijft een streep. Er komt géén streep als je niet zwanger bent! Want dan heb je geen hcg in je lichaam.
Ben ik met je eens hoor... een streep is een streep ook bij CB. Als je maar kijkt binnen de afgesproken minuten en niet te laat. Dus Joyce er is echt wel hoop voor je. Je had een streepje. Wacht gewoon nog een paar dagen en test opnieuw. Spannend allemaal! toi toi toi
hoihoi thanks voor je berichtje en denk dat dan over een week nog maar een test ertegen aan gooi mits er dan nog niks is laten we het hopen groetjes
Gefeliciteerd zwangeren! Toch leuk, die testjes bekijken. Ik vond het zelf een ontzettend speciaal moment toen dat streepje verscheen - 1 dag na mijn NOD. In mijn album ook een plaatje. Ik heb de foto een paar weken in mijn portomonee gehad om elke keer maar weer even te kijken en te zien dat het echt, echt waar was. Voor mensen die een beetje Engels kunnen en die testjes gewoon leuk vinden, kijk eens naar: www.peeonastick.com Hele leuke site, gemaakt door een echt plas-op-een-stokje liefhebber. Groetjes, Dominique
Hallo, sorry dat ik zomaar even inbreek in dit topic, maar heb dringend jullie mening nodig. Ik heb vanmorgen (niet met 1e ochtendurine, maar met die van 1,5 uur later) getest. Het is vandaag 1 dag voor mijn NOD. Dit was mijn resultaat: Krijg het plakken niet voor elkaar dus willen jullie even in mijn album kijken? Ik ga er zelf vanuit dat het niks is (dwz...ik vind dat ik daar zelf vanuit moet gaan ), maar toch twijfel ik...
ik zie wel een vaag steepje... misschien over een paar dagen nog een keer een test er tegenaan gooien
@ bebietje, wil je geen valse hoop geven hoor meid, maar ik had dag voor nod ook zo'n vaag streepje en zie mijn banner! Als ik jouw was zou ik ff testen met CB digitaal, deze zijn heel duidelijk staat gewoon zwanger of niet zwanger, zie mijn album. Hoop voor je dat het zo is! Greotjes suus
Bebietje, geen twijfel mogelijk: TWEE streepjes. Ik zag het zonder ook maar te hoeven turen! Maandag nog eens een test ertegenaan gooien, maar ik feliciteer je voorzichtig!