Hé Lola, duidelijk hoor! Gefeliciteerd! (hihihi, voor de 3e keer... ) Claud: ook van harte gefeliciteerd!
Als je een positieve zwangerschaptest hebt gehad moet er een bevruchting zijn geweest pas daarna maakt je lichaam het hormoon hcg aan. Jij hebt dus waarschijnlijk wel een bevruchting gehad alleen is die niet verder gekomen dan je eileider en heeft het niet de baarmoeder bereikt. Ik heb dat ook mee gemaakt en dat was een bbz. Misschien zit ik er naast maar veel succes en alle zwangere gefeliciteerd
Hé Claud en Lola, Hartstikkel duidelijk, ik kan maar een ding zeggen: GEFELICITEERD! Geniet ervan. xxx
in mijn album staan 2 foto's van een test 1 op NOD 1 na ong. een week. 5 weken en 3 dagen zwanger ! bij de tweede test zag ik de tweede streep al komen toen in er nog overheen aan het piesen was (haha)echt super duidelijk dus ! succes allemaal met zwanger worden of zwanger zijn ! kusss
mijne is nu ook duidelijker geworden ik geloof dus dat ikz wanger ben kan t haast niet geloven omdat ik eigenlijk helemaal nergens last van heb totaal geen kwaaltjes nog en dan denk je goh zal t dan wel echt zo zijn.. zo is me test nu
Hoi meid, Ik HAD ook geen kwaaltjes! Maar nu....... MISSELIJK bah Maar ja is voor een goed doel he IK hoop voor je dat je geen kwaaltje zal krijgen. xxx Esther
Hee meiden, Willen jullie eens in mijn album kijken? Heb vanmorgen getest en heb even jullie mening nodig. Thanks!
Ik zie een streepje maar hij is wel vaag, dus zou over 2 dagen nog een keertje testen of met bv een digitalen... HCG verdubbeld per 2 dagen dus dan moet ie duidelijker zijn!
Ik zie een streepje, Freesia. Kan alleen niet goed zien of ie roze of grijs is... Alvast voorzichtig gefeliciteerd (maar zou voor de zekerheid over 2 dagen nog een x testen. Ben een beetje voorzichtiger geworden nadat ik vorige maand ook zo'n test had )
Wat balen zeg Ik ga ook van het ergste uit hoor, sta absoluut niet te juichen. Het streepje, als je het al zo mag noemen, is duidelijk roze. We zien het wel, ik laat het nog wel even weten hier! Bedankt voor jullie input :-D
Hij lijkt veel op mijn eerste (positieve) test.....ziet er goed uit in elk geval. Over 2 dagen nog eens testen.
freesia; ik zie m hoor! hopelijk word ie snel duidelijker! heeft die hcg douche geholpen straks......hihihi ik duim voor je!
nou freesia als je streepje er vrijwel gelijk stond en niet buiten de tijd ben je gewoon harstikke zwanger hoor.. maar ik snap je zenuwtjes heel goed hihi zie mijn album met testjes over lichte streepjes gesproken maar ze bleven hoe vaak ik ook testte... nu nog nergens last van zou zelfs nu nog wel willen testen hahaha maar alvast voorzichtig dan gefeliciteerd!