Hster: ik had ook een indrooglijntje met Kruidvat. Zie mijn album. Die van jou ziet er wel anders uit hoor! Ik hoop dat het raak is. Ben benieuwd naar je 2e test!
Spijtig genoeg moet ik even spelbreker zijn: bij mij was zo'n lijntje vals. Maar veel vrouwen met hetzelfde lijntje waren wel zwanger, dus meer kans dat 'ie toch positief is. Ik hoop het voor je, veel succes!
Speeters, ik ben bang dat jij gelijk hebt... zojuist roze verlies. Dus ik ben bang dat ongi toch doorkomt voordat ik zondag nog een keer test. Tja...
Hallo Hster het kan natuurlijk ook innestelling wezen he Bij mij Zoontje dacht ik ook dat ik ong was maar was naar 2dagen weer weg heb toen een test gedaan omdat ik me er niet echt lekker bij voelde en een dikke posi test ik zal als ik jou was gewoon even wachten en over 2a3dagen nog eens testen Lief's Maria
http://home.wanadoo.nl/g.kampherbeek/test.JPG klik even op de link aub Dit was na 1 minuut zichtbaar wie helpt ons uit de onzekerheid
Ik zeg ook positief mss over enkele dagen nog eens testen, dan zou het duidelijker moetengeworden zijn
gefeliciteerd,die was bij mij nog vager en toch ben ik zwanger,...nog wel ten minste maar gefeliciteerd meid!
kijk maar in mijn album de jouwe is zeker positief,...JE BENT ZWANGER!maar als je t zeker wilt weten kun je morgen wel even en cb halen,ik kan je garanderen dat die dan ook positief is
Dames, heel erg bedankt voor jullie blikken op mijn test maar.... helaas, helaas, helaas dames... ongi is vannacht hefig doorgebroken. Dus niet zwanger! Tweede test was vanochtend dus niet nodig. Dus een waarschuwing voor alle komende testers: wees voorzichtig met de vage lijntjes van de Kruidvattesten. Ook al is het lijntje blauw, het kan toch een indrooglijntje zijn (en dus eerder dan de 10 minuten verschijnen!) Gelukkig had ik zelf vrijdag al zo mijn twijfels, en heb ik mezelf niet helemaal gek gemaakt met dit vage streepje. Teleurstelling is er wel, maar niet groter dan vorige maanden.