hey dames. ik heb vanmorgen nog een test gedaan. voor de zekerheid, maar hij was gewoon 2 keer zo duidelijk als de vorige!
luna ik had ook zulke vage tests in het begin(zie album) enne...ik ben zwanger dus voorzichtig feliciteer ik je alvast
ik vind hen duidelijker dan mijn dipstik test 2 weken geleden (zie album...) Dus ik Feliciteer je bij deze!!!
Hee Luna, ook mijn eerste test was lichter dan die van jou (zie album) dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!
ohw jawel.... ik heb net nog eentje toegevoegd aan mijn album,aleen het is een ovulatietest en die is dus positief terwijl ik zwangr ben hahaha,wel grappig
dat is mooi vergelijken aangezien jij hetzelfde soort test had. Welk merk is die andere? Die is nl veel duidelijker dan die dip test. goh en ik vond die diptest al zo gevoelig. Ik heb trouwens nog wel een clear blue liggen maar die bewaar ik nog even.
klopt ovulatietesten zien het verschil niet zo. Andersom kan trouwens niet. met een zwangerschapstest kun je geen ovulatietesten.
ergens vind ik t wel slecht....maar t is best grappig,hij is namelijk positiver dan de zw.dipstick van mat care....datis echt raar
Dat is niet slecht, dat is een kruisreactie. En een ovutest zal ook sneller vet positief zijn als een zw.test.
vraagje, een vriendin van me had een test met 1 streepje en waar t 2e streepje zou moeten komen te staan als je dus zwanger bent, staat alleen een stip... ik zei dus die is negatief.. maar zit me nu toch af te vragen wat nou die stip betekend...
De andere witte zijn kruitvat testen...was blij dat ik er 2 tegelijk had gedaan want die dipstick is wel heeeeeeeeeeel vaag toen...inmiddels super vet posi
Ik zie nu dat jij toch andere had dan ik. Die van mij is veel smaller. Ik had ze overigens gewoon hier op de site besteld van matcare.
het hormoon dat een zwangerschaptest moet meten is het HCG hormoon. Het LH hormoon wat een ovulatietest meet lijkt erg op het zwangerschapshormoon. Er zit nog iets aan het zwangerschapshormoon vast wat een zwangerschapstest ook moet vinden voordat ie positief wordt. Vandaar dat een ovulatietest positief kan worden als je zwanger bent. En misleidend.. nee je moet gewoon een zwtest doen om het zeker te weten. ik ben met een ovutest 1 dag voor mijn NOD erachter gekomen dat ik wel zwanger kon zijn.. maar heb wel een zw test gedaan om het zeker te weten.