foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey dames. ik heb vanmorgen nog een test gedaan. voor de zekerheid, maar hij was gewoon 2 keer zo duidelijk als de vorige!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    willen jullie eens naar mijn test kijken.......
    ik moet zondag ongi worden.

3. Niet meer actief

luna ik had ook zulke vage tests in het begin(zie album) enne...ik ben zwanger dus voorzichtig feliciteer ik je alvast;)

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja luna ik zie wel een tweede streepje hoor
    gefeliciteerd ;)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik vind hen duidelijker dan mijn dipstik test 2 weken geleden (zie album...) Dus ik Feliciteer je bij deze!!!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oeps...dubbel ...dus dubbele felicitatie! :D ;) :rolleyes:

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hee Luna, ook mijn eerste test was lichter dan die van jou (zie album) dus alvast voorzichtig gefeliciteerd! :)

8. Niet meer actief

mijn album staat vol testen....was een beetje geobsedeert hahahah

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik zie het ja.. gaat het nu weer een beetje? :)

10. Niet meer actief

ohw jawel....

ik heb net nog eentje toegevoegd aan mijn album,aleen het is een ovulatietest en die is dus positief terwijl ik zwangr ben hahaha,wel grappig

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat is mooi vergelijken aangezien jij hetzelfde soort test had. Welk merk is die andere? Die is nl veel duidelijker dan die dip test. goh en ik vond die diptest al zo gevoelig.

Ik heb trouwens nog wel een clear blue liggen maar die bewaar ik nog even. :)

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    klopt ovulatietesten zien het verschil niet zo. Andersom kan trouwens niet. met een zwangerschapstest kun je geen ovulatietesten.

13. Niet meer actief

ergens vind ik t wel slecht....maar t is best grappig,hij is namelijk positiver dan de zw.dipstick van mat care....datis echt raar

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Dat is niet slecht, dat is een kruisreactie.

En een ovutest zal ook sneller vet positief zijn als een zw.test.

15. Niet meer actief

maar is het niet misleidend dan?...ik weet het niet hoor is maar een vraagje

16. vraagje, een vriendin van me had een test met 1 streepje en waar t 2e streepje zou moeten komen te staan als je dus zwanger bent, staat alleen een stip... ik zei dus die is negatief.. maar zit me nu toch af te vragen wat nou die stip betekend...

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    was het een predictor? Daar krijg je toch een stip?

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    De andere witte zijn kruitvat testen...was blij dat ik er 2 tegelijk had gedaan want die dipstick is wel heeeeeeeeeeel vaag toen...inmiddels super vet posi :D

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik zie nu dat jij toch andere had dan ik. Die van mij is veel smaller. Ik had ze overigens gewoon hier op de site besteld van matcare.

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    het hormoon dat een zwangerschaptest moet meten is het HCG hormoon.

Het LH hormoon wat een ovulatietest meet lijkt erg op het zwangerschapshormoon.
    Er zit nog iets aan het zwangerschapshormoon vast wat een zwangerschapstest ook moet vinden voordat ie positief wordt.

Vandaar dat een ovulatietest positief kan worden als je zwanger bent.

En misleidend.. nee je moet gewoon een zwtest doen om het zeker te weten.

ik ben met een ovutest 1 dag voor mijn NOD erachter gekomen dat ik wel zwanger kon zijn.. maar heb wel een zw test gedaan om het zeker te weten.

Deel Deze Pagina