Ook in mijn album staat een foto van een test 1 dag voor NOD. Ik moet zeggen dat hij duidelijker is dan dat ik de laatste keren na m'n NOD testte en MK kreeg. Hopelijk is dit een goed teken.
Goed zeg meid! Ik hoop nu echt na al die miskramen dat wij beid ein de zomer een prachtig kindje in de armen mogen houden!
meiden ik heb getest met een clear blue en na een paar dagen is dat streepje bijna weg. Ik weet wel dat ik gewoon zwanger ben aangezien die test dikke plus aangaf maar toch vreemd dat die streep zo vervaagd. Nog iemand dit met de Clear blue?
had ik ook met cb.. bij mij verdween ie ook zelfs al na 1 dag..toen heb ik maar een digi gekocht om het zeker te weten..hahhaha
Ik heb m'n positieve cb van 4,5 jaar geleden nog liggen en ik kan het streepje nog net zo goed zien als de dag dat ik 'm deed en hij was toen al niet helemaal vet of zo! Is niks dunner geworden, maar staat er nog net zo.
Nou die van de CB is bijna weg maar die goedkope van de apotheek is nog super donker. De testen van me dochter van 2,5 jaar terug zijn ook nog goed te zien.
check please de foto in mijn album! ik zie echt een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje... jullie? op mijn test issie wel duidelijker...!
Ja heb ik ook, gisteravond getest, een hele mooie plus en vanmorgen bleef er 1 lijn over... pfff Ik begon al te twijfelen! Moet maar even een digitale ophalen!
hier nog een onzeker iemand, check aub mijn album! Zwanger of gegronde twijfel?! Vind ze allemaal zo vaag...
Oei! dit is moeilijk! Die romed kan je weggooien...onbetrouwbaar! (zoek daar eventueel info over of via google ofzo...maar zelf mannen kregen met deze test een roze streep ) De middelste (kruitvat?) lijkt een indrooglijntje...of is gewoon een tijd terug gedaan? Lijkt erg op me 1 nov test in me album Maar die CB is ook super vaag...ook een oude test? Ik durf er niets over te zeggen verder
die ene test is van trekpleister, van vanmiddag, de romed is van vanmorgen en die cb ook... ik ben blijkbaar toch niet de enige die twijfelt..