Je zou wel heel veel pech hebben als je op 1 dag, met 3 testen een indrooglijntje zou hebben.... Gewoon zwanger! Over 2 dagen (hcg verdubbelt iedere 2 dagen) zal je zien dat je testen duidlijker zijn! Succes
ja gizmoo mij lijken ze ook positief enne als je het niet vertrouwt doe je toch over 2 dagen nog een test! dan is je hcg alleen maar verdubbelt! dus dan moeten ze nog positiever zijn! succes meid
hey gizmoo het lijken me alledrie wel redelijk positieve testen, dus vanaf deze kant ook een voorzichtige: GEFELICITEERD!
Hey Gizmoo Ik zeg ook positieve testen (alleen ik ben niet te spreken over romed,want ik testte ook positef terwijl ik niet zwanger was). Als ik je het helemala zeker wilt weten zou ik als ik jou was testen met de digitale test van clear blue. Maar ik feliciteer je alvast hoor. Liefs
nou het merendeel is in ieder geval positief, kan ik weer wat beter slapen vannacht . Zaterdag zal ik de clearblue digitaal doen, ik laat jullie het weten!
wat je kunt doen is de foto overzetten in negatief. Dan zie je heel duidelijkd e streepjes oplichten. Indroogstreepjes lichten nl niet op.
Gizmoo1: ik zie duidelijke strepen. Jij bent hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! Ik zou maar snel die banner gaan veranderen! Die van trekpleister kan haast geen indrooglijntje zijn en die van CB is zeker positief. Maar als je zo twijfelt waarom doe je dan geen digitale test van Clear Blue staat heel duidelijk zwanger of niet zwanger. Dus geen twijfel meer!
@ Gizmoo, het lijkt mij eerlijk gezegt eerder indroog lijntjes! Die romed geeft vaak vals posi aan, en is pas posi als het 2e lijntje even donker of donkerder dan de C lijn. En die van trekpleister en CB lijken meer grijze lijntjes dan blauw, kan aan me beeldscherm liggen.
volgens mij zijn ze super positief. gefeliciteerd! zaterdag even clear blue digitaal doen voor de zekerheid
ja ik zal zaterdag en anders volgende week een digitale doen, als ik het weet dan horen jullie het! Enne, de lijntjes zijn zeker niet grijs ....
Hey meiden. Ik heb net een foto van mijn test in mijn album gezet. Volgens mij is die hardstikke positief. Kijk zelf maar even.......... Ben zo blij. Groetjes Miranda
die is vettt positief gauwww je banner veranderen hihi oooo wat zou ik blij zijn met zo een test Gefeliciteerd meid