Ik laat mijn banner nog even zo staan, mijn moeder leest ook wel eens in de vlinderlounge. Omdat ik daar ook regelmatig schrijf ben ik bang dat ze het dan al leest. Snap je.
He miranda van harte! Wil je geen stuipen op het lijf jagen maar is het een Romed testen. Een van de door mij geplaatste testen is dat ook en mede daardoor twijfel ik...
Deze test is van Matcare. Ik twijfel niet aan mijn uitslag, had zondag namelijk een negatieve test en nu 1 dag na NOD deze positieve. Waarom twijfel jij nog naar je 3 testen?
Ikzelf denk dat je niet hoeft te twijfelen, volgens mij zijn je testen gewoon positief. Ik denk niet dat de testen duidelijker gaan worden.
Ik kon het nu echt niet meer laten, heb een digitale test gedaan(5 minuten geleden) en zie mijn album! joepie joepie
Miranda! Gefeliciteerd meid... dat ik daar nu hier zomaar achterkom. Meid, wat is het je gegund! Gizmoo ook gefeliciteerd! Ben blij dat je het nu zelf ook gelooft ... Geniet er lekker van dames! Liefs, Josien
kijk maar in mijn album meiden. vanochtend getest. in het echt iets duidelijker hoor maar twee testen en allebei een streepje dus ZWANGER gr mik
wat denken jullie van deze test? gister was er heel vaag wat te zien. maar foto maken lukte niet en deze is van vanochtend
Nou geloof het maar hoor Biancatje. Ik zie ook een tweede streep hoor. En als je het nog niet geloofd test je met de digitale test van clear blue. Liefs